شناسه خبر:80303
1402/12/16 12:52:32

کودکان همدانی به یاد هشت هزار شهید استان نهال کاشتند.

ظهر روز گذشته به‌مناسبت 15 اسفندماه و روز درخت‌کاری، مراسمی با حضور رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان، برخی از مدیران شهرداری و کودکان شهر همدان برگزار و تعدادی نهال در پارک برکه میدان قائم غرس شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان در ابتدای مراسم با اشاره به اهمیت فضای سبز در شهر همدان، اظهار کرد: حفظ و توسعه فضای سبز همواره مورد توجه مدیریت شهری بوده و درتلاشیم با برنامه‌ریزی‌ها و طرح‌های مختلف فضای سبز شهر را حفظ کنیم و گسترش دهیم.

علی‌اکبر نظری با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات سازمان سیما و منظر شهری شهرداری همدان برای هفته درخت‌کاری، افزود: امیدواریم مردم همدان در سایت ثبت‌نام و در این طرح مشارکت کنند؛ برنامه این است که به یاد هشت هزار شهید استان هشت هزار نهال توزیع شود؛ نتیجه‌ای که توسعه فضای سبز و زیبایی شهر همدان را به دنبال دارد.

وی با تأکید بر مشارکت شهروندان در حفظ و توسعه فضای سبز، گفت: اجرای طرح درخت‌کاری شادابی در بین شهروندان را به دنبال دارد و باعث زیبایی شهر همدان خواهد بود.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان نیز در ادامه با اشاره به وظایف ذاتی شهرداری در راستای حفظ و توسعه فضای سبز، اظهار کرد: خوشبختانه امسال شهرداری همدان مانند سال‌های گذشته ورود خوبی به حوزه حفظ و توسعه فضای سبز داشته است.

حامد جلیلوند با تشریح اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در این حوزه، گفت: به‌مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره هشت هزار شهید استان همدان، بیش از هشت هزار نهال در شهر همدان غرس می‌شود تا شاهد رشد و توسعه فضای سبز در شهر همدان باشیم.

وی به اقدامات و برنامه‌های ویژه سازمان سیما و منظر شهری اشاره کرد و افزود: اقداماتی ازجمله توسعه فضای سبز، حفظ وضع موجود، اجرای آبیاری مکانیزه و هوشمند را برای سال آینده در دستور کار داریم.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان به یکی از اقدامات ویژه اشاره و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که داریم، حفظ باغات داخل شهر است که امیدواریم با تملک‌هایی که در دستور کار است، باغ‌ها حفظ و به پارک تبدیل شود.

جلیلوند خاطرنشان کرد: هشت هزار نهال در مکان‌های مختلف کاشته می‌شود و طرح ویژه‌ای برای حفظ و توسعه فضای سبز در دو پارک فرامنطقه‌ای اکباتان و ولایت داریم.

 

 

شناسه خبر 80303