شناسه خبر:80159
1402/12/14 09:38:58

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان از حضور دشمن‌شکن مردم در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری تقدیر کرد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان با صدور بیانیه‌ای از حضور به‌هنگام و دشمن‌شکن مردم در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب برای شرکت در انتخابات تقدیر کرد.

«باسمه تعالیمَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل؛ ملت عزیز، مجاهد و شهیدپرور ایران اسلامی و مردم مؤمن و انقلابی استان همدان بار دیگر برگ زرینی از شناخت، بصیرت، زمان‌شناسی و عمل به‌موقع را از خود در روز جمعه یازدهم اسفندماه 1402 با شرکت در انتخابات پُرشور مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به یادگار گذاشتند.

انتخاباتی که عطیه انقلاب شکوهمند اسلامی به مردم عزیز ایران است و با وجود تلاش استکبار جهانی و امپراطوری رسانه‌ای دشمنان در ایجاد فضای یأس و ناامیدی و کم‌رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی یکبار دیگر و همچون همیشه نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

حضور بیش از 25 میلیون نفری به همراه راهپیمایی تماشایی 22 بهمن‌ماه، نشانگر پشتیبانی مردمی پس از سپری شدن 45 سال از عمر بابرکت نظام مقدس اسلامی است و ثابت‌کننده این سخن امامین انقلاب اسلامی مبنی بر والاتر بودن ملت وفادار ایران اسلامی نسبت به مردم صدر اسلام است.

در پایان ضمن قدردانی از حضور پُررنگ مردم عزیز، تلاش‌های هیئت‌های اجرایی، نظارت، انتظامی، امنیتی، احزاب و تشکل‌های سیاسی، اعلام می‌دارد که مردم وفادار به نظام اسلامی به وظیفه الهی خود عمل کردند و امروز روز همت و حمیت، پاسخگویی و عمل جهادی مسئولین به‌منظور حفظ و گسترش این سرمایه اجتماعی و امیدواری ملی در میان مردم است و این مهم محقق نمی‌شود مگر با اطاعت و پیروی محض از اشارات، فرمایشات و اوامر نایب‌الحجه حضرت امام خامنه‌ای عزیز مدظله‌العالی. کمربندها را محکم کنید و برای خدمت به این مردم فداکار، شب و روز نشناسید که به فرموده امام علی علیه‌السلام فرصت‌ها چون ابر در گذرند....و العاقبه‌ للمتقین والسلام علی عبادالله الصالحین».

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان

 

شناسه خبر 80159