شناسه خبر:80024
1402/12/10 11:32:45

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: حضور مردم در انتخابات در سرنوشت مردم، کشور و جامعه، بسیار اثرگذار خواهد بود و سرنوشت آن‌ها را رقم می‌زند.

محمود مسگریان در بیانیه‌ای با دعوت از مردم فهیم و انقلابی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: جمعه 11 اسفندماه شاهد انجام فعالیت سیاسی عموم مردم برای انتخاب نمایندگان خود در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خواهیم بود؛ این انتخابات در سرنوشت مردم، کشور و جامعه بسیار اثرگذار خواهد بود و مشارکت هرچه بیشتر آحاد مردم، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان می‌دهد.

اعضای شورای اسلامی شهر همدان به نوبه خود از مردم شریف و بزرگوار درخواست دارند با حضور با شکوه خود در پای صندوق‌های رأی نشان دهند برای سرنوشت خود اهمیت قائل هستند و به بیانات رهبر معظم انقلاب گوش فرا می‌دهند.

امید است نتیجه این انتخابات بتواند در روند اجرایی کشور از طریق قانون و قانون‌گذاری تأثیرگذار باشد و با انتخاب دقیق کاندیداهای اصلح شاهد شکل‌گیری مجلس انقلابی دیگری باشیم.

حضور حداکثری در انتخابات 11 اسفندماه بسیار مهم بوده و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی و خشنودی مردم ایران را به دنبال خواهد داشت و خبرهای خوب از حضور پُرشور مردم و انتخاب هوشیارانه مردم آگاه و فهیم با فرمایشات و هدایت‌های مقام معظم رهبری، کام مردم عزیز ایران اسلامی را شیرین خواهد کرد.

 

شناسه خبر 80024