شناسه خبر:79948
1402/12/8 13:40:39
جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

نخبگان اهمیت انتخابات را برای مردم تبیین کنند

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، نخبگان باید دستاوردهای انقلاب و تأثیر و اهمیت انتخابات را برای مردم به‌درستی تبیین و مردم را به مشارکت حداکثری دعوت کنند.

سردار رضایی دوشنبه 7 اسفند در مراسم دومین جشن دانش‌آموختگی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کردستان که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، حرکت جامعه به سمت وحدت و انسجام را ضروری دانست و اظهار کرد: در جامعه بشری با این همه پیشرفت در مقاطع مختلف و افکار جدیدی که وجود دارد، هنوز مشکلات بشریت حل نشده؛ تحقق این امر نیازمند برقراری قسط و عدل در زمین است.

وی، افزود: امروز در عالم بشریت، دانش و علم مورد سوءاستفاده قدرت‌ها و استکبار قرار گرفته و به جای اینکه از علم در راستای کمال انسان بهره گرفته شود، از آن سوء‌استفاده کرده و زمینه فساد، قدرت و ناعدالتی را ایجاد می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، با اشاره به اینکه امنیت از مؤلفه‌های تولید علم است، بیان کرد: در گذشته کشورهای مورد استعمار برای رهایی، تولید علم کردند و آن را به ثروت و افزایش تولید تبدیل کردند، جمهوری اسلامی نیز که طی 45 سال گذشته انقلاب کرد و به آزادی رسید، اکنون با اقتدار سیاسی و آزادی که در اختیار دارد به سمت تولید علم می‌رود.

سردار رضایی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات پیش رو عنوان کرد: وظیفه ما این است که در برابر تبلیغات دشمنان و سیاه‌نمایی‌های آنان در رابطه با عملکرد نظام، ایستادگی کرده و با روشنگری مردم را به سمت پشتیبانی از نظام هدایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه مشارکت ضعیف دشمن را جسور می‌کند، ادامه داد: مشارکت قوی مجلس قوی و ایرانی مقتدر را به‌دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: نخبگان باید دستاوردهای انقلاب و تأثیر و اهمیت انتخابات را برای مردم به‌درستی تبیین و مردم را به مشارکت حداکثری دعوت کنند.

 

 

شناسه خبر 79948