شناسه خبر:79900
1402/12/7 12:02:03

استاندار ایلام گفت: 23 هزار و 470 رای در این استان در انتخابات پیش‌رو مربوط به دانش‌آموزان رأی اولی و دانشجویان است.

حسن بهرام‌نیا روز شنبه در آیین جشن تکلیف سیاسی با حضور دانش‌آموزان رای اولی، ضمن گرامیداشت نیمه شعبان و سالروز ولادت امام زمان (عج) با بیان اینکه انتخاب اصلح بسترساز تشکیل مجلسی قوی است، افزود: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند.

وی تأکید کرد: برنامه‌هایی که امروز برگزار شد برگرفته از نبوغ سیاسی، هوش و ذکاوت و بهره بالای هوشی دانش‌آموزان است.

وی با قدردانی از بانیان برگزاری جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان و صدا و سیما، افزود: متناسب با هر مناسبت صدا و سیما به خوبی انعکاس داده و در انتخابات هم بسیار خوب پای کار آمدند.

استاندار ایلام گفت: ایران ام‌القرای جهان و در واقع رنگین‌کمانی از اقوام مختلف است و همه این اقوام نسبت به سرنوشت خود حساس هستند و در 11 اسفندماه همه حضور خواهند یافت.

بهرام‌نیا اضافه کرد: در زمان طاغوت انتخابات صوری بود و تنها اشخاص مورد تأیید حکومت سیاسی وقت انتخاب می‌شدند اما امروز هر رای در انتخابات نمایندگان اثرگذار است.

وی یادآور شد: پایه حکومت جمهوری اسلامی «مردم سالاری» و «مردم‌محوری» است و این مردم سالاری از دوران دبستان آغاز می‌شود.

استاندار ایلام گفت: بنا بر تأکیدات مقام معظم رهبری علاوه بر حضور حداکثری باید نامزدی انتخاب کنیم که اصلح باشد.

بهرام‌نیا اضافه کرد: انتخاب حق همه مردم است و برای اینکه این که به این تکلیف شرعی خود عمل کرده باشید باید در انتخابات شرکت کنید و دیگران را هم به حضور در انتخابات ترغیب کنید.

وی با اشاره تلاش‌های جبهه استکبار برای ناامید کردن دانش‌آموزان و دانشجویان در کشور، گفت: جبهه استکبار برای پمپاژ ناامیدی در کشور هزینه کرده است که آخرین حربه آنان کمرنگ کردن بحث انتخابات و کاهش مشارکت است.

استاندار ایلام یادآور شد: جمهوری اسلامی به سلطه نظام استکباری در منطقه پایان داد و ایران اسلامی تنها کشوری است که با تمامی ظرفیت‌ها در جنگ سخت و جنگ نرم در مقابله با نظام استکباری ایستاده است.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: در زمینه ارتقای دانش هسته‌ای در ردیف پنج و در حوزه هوا و فضا جزو 10 کشور برتر دنیا هستیم.

وی اضافه کرد: به لطف خدا و برکت حضور این مردم دلداده و ایثارگر در همه حوزه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و فنی در حال پیشرفت و ارتقا هستیم.

 

شناسه خبر 79900