شناسه خبر:79810
1402/12/5 11:22:28

بازرس کل کردستان بر آمادگی این اداره کل برای هرگونه همکاری دو سویه با سپاه بیت‌المقدس استان به‌منظور تسریع در برنامه‌های خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی بسیج تأکید کرد.

عیسی هواسی شامگاه چهارشنبه در دیدار با فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: همکاری سپاه بیت‌المقدس و بازرسی کل استان راهگشای بسیاری از مشکلات است.

وی با اشاره به خدمات جهادی سپاه بیت‌المقدس در حوزه‌های اجتماعی، سازندگی و اقتصادی، افزود: امنیت پایدار در استان و نقاط مرزی مرهون مجاهدت‌های شبانه روزی پاسداران انقلاب اسلامی در استان است.

بازرس کل کردستان یکی از اقدامات مهم این اداره کل را تهیه گزارش‌های علمی تخصصی و کارشناسی شده در خصوص آسیب‌ها و مسائل حوزه‌های مختلف استان عنوان کرد و گفت: این گزارش‌ها به‌منظور تصمیم‌گیری، سیاستگذاری و حل مسئله در اختیار مقامات ارشد کشوری قرار داده می‌شود.

هواسی تعامل و تبادل این اطلاعات با مجموعه سپاه بیت‌المقدس را از اقدامات اثربخش و راهگشا جهت حل مشکلات و اتخاذ تصمیم‌گیری‌های محکم تر و فنی‌تر برشمرد.

وی مردمی بودن مسئولان را عاملی اساسی در برگزاری انتخاباتی پرشور و جذب مشارکت مردمی دانست و اقدامات اخیر مجموعه دستگاه‌های نظارتی را در حل مشکل اهالی شهرک پنج آذر سنندج، تسریع در پرداخت وام‌های ازدواج و فرزندآوری، پیگیری مشکلات پرستاران و دانشگاه‌ها توانسته در جلب رضایت بخش عمده‌ای از جمعیت مردم استان اثربخش دانست.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس هم به رضایت مردم از خدمات بازرسی کل استان و بازخورد بسیار عالی و نقش برجسته بازرس کل استان کردستان در پیگیری مشکلات استان و دغدغه‌مند بودن اشاره کرد و ورود به‌موقع در موضوعات مختلف را مایه خرسندی دانست.

سردار امان‌الله گشتاسبی افزود: اگر بازرسی نقش خود را به درستی ایفا کند علاوه بر حل مشکلات، مصون‌سازی را هم در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به ورود بازرسی کل استان در حل مشکلات نیروهای مسلح و عامه مردم و بازکردن گره 20 سال توسط این سازمان را مثال‌زدنی دانست.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به آمادگی مجموعه بسیج و سپاه برای هرگونه همکاری با بازرسی استان کردستان اشاره کرد.

 

شناسه خبر 79810