شناسه خبر:79742
1402/12/2 10:57:25
مدیرکل پشتیبانی، رفاهی و خدمات فنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از غرفه روزنامه سپهرغرب:

نمایشگاه رسانه‌های ایران مأمنی برای انتقال تجربیات رسانه‌ای است

مدیرکل پشتیبانی، رفاهی و خدمات فنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اینکه روزنامه سپهرغرب در دو دهه اخیر نقش اثرگذاری در هموار کردن مسیر توسعه غرب کشور داشته است، بیان کرد: برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران بهترین محل برای انتقال تجربیات کار رسانه‌ای است.

سپهرغرب، گروه - پیام زمانی : احمدرضا احسانی عصر سه‌شنبه در بازدید از غرفه روزنامه سپهرغرب در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان، خاطرنشان کرد: حضور روزنامه وزین سپهرغرب به‌عنوان یک رسانه قدیمی در این نمایشگاه مایه مباهات است.

وی با بیان اینکه روزنامه سپهرغرب در هموار کردن مسیر توسعه غرب کشور نقش اثرگذاری دارد، ادامه داد: در استان‌های همدان، کردستان، کرمانشاه، ایلام و مرکزی این رسانه توانسته است به‌خوبی وارد شده و در بیان عملکرد‌های دولت موفق عمل کند.

مدیرکل پشتیبانی، رفاهی و خدمات فنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روزنامه سپهرغرب را یک رسانه برند در سطح غرب کشور معرفی کرد و گفت: زمانی که به‌عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان فعالیت داشتم، از نزدیک در جریان اقدامات و کار‌های این روزنامه بودم.

احسانی وجود تیم حرفه‌ای و خبره در این روزنامه را یکی از ویژگی‌های مهم این رسانه بیان کرد و افزود: این روزنامه به‌خوبی نقش خود را در اطلاع‌رسانی و مطالبه گری ایفا کرده و مردم نیز رضایت خوبی از این رسانه قدیمی و مطرح همدان دارند.

وی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از رسانه‌های محلی را در دستور کار خود دارد، عنوان کرد: امیدوارم در آینده شاهد شکوفایی بیش‌ازپیش این رسانه باشیم؛ چراکه عملکرد این رسانه در منطقه غرب کشور زبانزد عام و خاص است.

مدیرکل پشتیبانی، رفاهی و خدمات فنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم مهدی کاشی از فعالان رسانه‌ای استان همدان، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه استان همدان همواره با اتحاد و وحدت به‌خوبی به بیان حقیقت جامعه عمل کرده و افتخارآفرینی در جشنواره‌های مختلف رسانه‌ای از دستاورد‌های آن است.

احسانی با اشاره به اینکه انتخابات جلوه‌ای از مردم‌سالاری دینی است، ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه در آستانه انتخابات می‌تواند زمینه خوبی برای افزایش مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باشد.

وی با بیان اینکه در بیان نیاز‌های اساسی مردم رسانه‌ها نقش خوبی دارند، عنوان کرد: باید در تمامی محور‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری و سیاسی برای معرفی افراد شاخص اقدام کنیم.

 

شناسه خبر 79742