شناسه خبر:79322
1402/11/21 09:23:14

سپهرغرب، گروه خبر: در هفتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی 3 پروژه خدماتی، عمرانی و اقتصادی شهری با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ساوه، سرپرست شهرداری، معاونین و مدیران شهری افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

روز چهارشنبه به مناسبت دهه فجر 3 پروژه خدماتی، عمرانی و اقتصادی شهری با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ساوه، سرپرست شهرداری، معاونین و مدیران شهری افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
این پروژه‌ها شامل بهره‌برداری از پارک خطی نارگل به مساحت 17 هزار و 500 متر مربع با صرف اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 500 میلیون تومان است که در مدت زمان 10 ماه با هدف ایجاد و توسعه زیرساخت‌های فضای سبز و ایجاد استراحتگاه موقت برای مسافران با تلاش نیروهای شهرداری در ضلع جنوبی میدان خلیج فارس احداث و افتتاح شد.
همچنین پروژه بازسازی کارخانه آسفالت 120 تنی ساوه با صرف 2 میلیارد تومان اعتبار در مدت زمان دو ماه توسط نیروهای شهرداری انجام و به مناسبت دهه فجر مورد بهره برداری قرار گرفت.
گفتنی است که با بهره برداری از این کارخانه 960 تن آسفالت در یک شیفت کاری 8 ساعته به تولید فعلی آسفالت اضافه خواهد شد.
هدف از اجرای این پروژه ایجاد درآمدهای پایدار برای پروژه‌های شهرداری از پخت و فروش آسفالت و تامین آسفالت مورد نیاز جهت پروژه‌های آسفالت معابر سطح شهر ساوه است.

شناسه خبر 79322