شناسه خبر:79120
1402/11/15 09:44:55

سپهرغرب- گروه خبر:شهردار همدان از انجام عملیات برف‌روبی با 200 دستگاه ماشین‌آلات و 700 نیروی انسانی به‌صورت مستمر خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، سیدمسعود حسینی روز گذشته ضمن ارائه گزارش درخصوص عملیات برف‌روبی و پاک‌سازی معابر شهر همدان، اظهار کرد: الحمدلله بعد از مدت‌ها شاهد نزول رحمت الهی بودیم و همکاران ما از ساعت‌های آغازین بارش برف در سطح شهر مستقر شدند و پیوسته درحال خدمات‌رسانی به شهروندان بودند

وی با اشاره به آمادگی کامل شهرداری همدان برای عملیات برف‌روبی، گفت: 200 دستگاه ماشین‌آلات بر‌ف‌روبی و 700 نیروی انسانی در چهار منطقه مشغول خدمت‌رسانی هستند.

این مقام ارشد مدیریت شهری افزود: با توجه به آغاز بارش برف همکاران ما در شهرداری همدان از آمادگی لازم برخوردار بودند و تلاش دارند با برف‌روبی و یخ‌زدایی، شرایط را برای سهولت در تردد شهروندان گرامی فراهم کنند.

شهردار همدان ضمن تأکید بر همکاری و مشارکت شهروندان با شهرداری در راستای تسهیل در عملیات برف‌روبی، تصریح کرد: از همشهریان عزیز خواهشمندیم از پارک خودرو در معابر خودداری کنند تا همکاران و ماشین‌آلات بتوانند به نحو مطلوب خدمت‌رسانی کنند.

حسینی با اشاره به فرایند عملیات زمستانی امسال، گفت: تقسیم‌بندی عوامل انسانی و ماشین‌آلات به‌صورت منطقه‌ای صورت گرفته و هر منطقه با توجه به وسعت معابری که در اختیار دارد، از عوامل انسانی و ماشین‌آلات مربوط به خود برخوردار است.

در ادامه معاون خدمات شهری شهرداری همدان نیز با اشاره به پیش‌بینی بارش رحمت الهی، عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی که قبل از بارش‌ها در شهرداری همدان انجام شده بود، عوامل اجرایی ضمن آمادگی لازم به‌صورت مستمر پای کار برف‌روبی بودند.

حامد جلیلوند افزود: تمام تلاش مجموعه خدمات شهری این بود که با رعایت ضوابط و مقررات فنی و محیط‌زیستی و حداکثر توان تمام معابر را باز کنند تا تردد خودروها و شهروندان به سهولت صورت بگیرد.

وی با تأکید بر پرهیز شهروندان از سفرهای درون‌شهری غیر ضروری، ابراز کرد: خواهشمندیم شهروندان جهت ترددهای ضروری از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و درصورت تردد با خودروهای شخصی تجهیزات زمستانی مجهز و لازم را همراه داشته باشند.

همچنین در ادامه مدیر خدمات شهری شهرداری همدان عنوان کرد: با آغاز بارش برف از ساعت 22 پنجشنبه شب عوامل انسانی و ماشین‌آلات سازمانی و خصوصی وارد عمل شدند و به‌صورت پیوسته مشغول خدمات‌رسانی بودند تا مشکلی در تردد پیش نیاید.

مرتضی رضایی با اشاره به شدت بارش‌ها از ساعت چهار صبح، اظهار کرد: از ساعت پنج صبح اقدامات مربوط به پاک‌سازی، برف‌روبی و یخ‌زدایی معابر انجام شد.

وی با بیان اینکه به لطف خدا نزولات آسمانی خوب بود، افزود: طبق پیش‌بینی‌ها بارش‌ها ادامه دارد و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته مقرر شده ماشین‌آلات و نیروی انسانی تا پایان بارش‌ها به برف‌روبی ادامه دهند.

شناسه خبر 79120