شناسه خبر:78679
1402/11/2 11:42:42

استاندار همدان از دانش‌آموزان به‌عنوان بزرگ‌ترین ثروت کشور یاد کرد و گفت: این قشر می‌توانند کشور را به قله‌ها و موفقیت‌های بزرگی برسانند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد روز یکشنبه در آیین تجلیل از مدال‌آوران و رتبه‌های برتر شانزدهمین دوره لیگ علمی پایا و جمعی از رأی‌اولی‌ها از دانش‌آموزان به‌عنوان بزرگ‌ترین ثروت کشور یاد کرد و افزود: این قشر می‌توانند کشور را به قله‌ها و موفقیت‌های بزرگی برسانند.

وی ابراز کرد: دانش‌آموزان همچون جوانانی که در دهه‌های گذشته در راه علم و پیشرفت ایران اسلامی تلاش کردند و جمهوری اسلامی ایران را به موفقیت‌های بسیاری رساندند، می‌توانند کشور را به قله‌ها و موفقیت‌های بزرگ برسانند.

استاندار همدان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از دانش‌آموزان، دانشجویان و نخبگان حمایت‌های همه‌جانبه‌ای دارند و مدیران دولت مردمی و انقلابی ایران قوی نیز به پیروی از ایشان و طبق تأکیدات رئیس‌جمهور محترم حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی از نخبگان حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به رشادت‌های نوجوانان دانش‌آموز در ایام دفاع مقدس، ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی که به کشورمان حمله‌ نظامی شد، دانش‌آموزان و نوجوان در مسیر دفاع مقدس گام برداشتند و با نثار جان خود، شهدای گرانقدر بسیاری را تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کردند.

قاسمی فرزاد همچنین گفت: بیش از چهار هزار معلم شهید نیز در دفاع مقدس با رشادت‌های خود، درس مقاومت و ایثار به دانش‌آموزان دادند.

وی افزود: دانش‌آموزان عزیز ما برای ادامه‌ مسیر مانایی سرزمین و راه شهدا باید از تحصیل علم غافل نشوند و در راه کسب دانش تلاش کنند؛ چراکه آینده‌ کشور در دست دانش‌آموزان است و باید کشور را بسازند.

 

 

شناسه خبر 78679