شناسه خبر:78605
1402/10/30 11:13:06

سپهرغرب، گروه خبر: براساس ارزیابی‌های تخصصی صورت‌گرفته از سوی وزارت آموزش‌وپرورش، شورای آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه «رتبه برتر کشور» را کسب کرد و مدیرکل آموزش‌وپرورش استان نیز به‌عنوان مدیر برتر کشوری معرفی شد.

مراسم ملی تقدیر از شوراهای آموزش‌وپرورش سراسر کشور اواسط هفته جاری با حضور «احمد وحیدی» وزیر کشور و «رضامراد صحرایی» وزیر آموزش‌وپرورش در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار و از برترین‌ها تقدیر شد.

در این مراسم محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه و رئیس شورای آموزش‌وپرورش استان به‌عنوان استاندار برتر در این زمینه تجلیل شد.

وزیر کشور و وزیر آموزش‌وپرورش در لوح تقدیر مشترکی خطاب به استاندار کرمانشاه، آورده‌اند: براساس ارزیابی‌های صورت‌گرفته از عملکرد شورای آموزش‌وپرورش استان‌ها در سال 1402-1401 موفق به کسب رتبه برتر در سطح کشور شده‌اید. از مساعی شایسته جنابعالی و همه اعضای فرهیخته شورا که با ایجاد بستری مناسب، موجب تحقق مشارکت و بهره‌گیری از کلیه منابع و امکانات محلی و منطقه‌ای در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت شده‌اند، تشکر و قدردانی ویژه می‌کنیم.

همچنین در ارزیابی عملکرد سالانه مدیران کل استان‌ها توسط وزارت آموزش‌وپرورش، سلمان محمدی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه برتر در کشور شد و هم‌زمان با استاندار کرمانشاه از وی هم تجلیل شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه با اشاره به دو رتبه برتر آموزش‌وپرورش استان در روزهای اخیر، گفت: کسب این رتبه‌های برتر نتیجه تلاش و همکاری 26 هزار معلم و همکار فرهنگی این اداره کل بوده و از این پس مسئولیت آموزش‌وپرورش کرمانشاه سنگین‌تر از گذشته شده است.

«سلمان محمدی» افزود: آموزش‌وپرورش کرمانشاه در 18 شاخص عمومی و 120 شاخص اختصاصی، توسط 22 ستاد وزارتخانه‌ای مورد ارزیابی قرار گرفت و بین استان‌های کشور رتبه نخست را کسب کرد.

وی دو رویکرد انسجام درونی با تلاش تمام مجموعه آموزش‌وپرورش استان اعم از معلمان و همکاران فرهنگی و تعامل و هم‌افزایی برون‌سازمانی را عامل مهم کسب رتبه‌های برتر این اداره کل در سال جاری و سال‌های گذشته دانست و از تلاش تمام معلمان استان کرمانشاه قدردانی کرد.

استان کرمانشاه با دو میلیون نفر جمعیت دارای 350 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است و هم‌اکنون سه هزار و 464 مدرسه و 13 هزار و ٧5١ کلاس درس دارد.

شناسه خبر 78605