شناسه خبر:78527
1402/10/28 10:04:39

سپهرغرب، گروه خبر: دادستان همدان با بیان اینکه پیگیر ماجرای «ع-سلامت» که متهم به چندین فقره تجاوز به عنف است هستیم، گفت: به‌منظور تسریع در روند رسیدگی به این پرونده هرچند که این مرجع قضائی اسنادی دارد، اما ضروری است تا خود شاکیان نیز مدارکشان را به مراجع قضائی تحویل دهند.

به گزارش روز چهارشنبه سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان، حسن خانجانی‌موقر با قدردانی از ورود به‌موقع نیروی‌های حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان همدان و سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره کل اطلاعات این استان در دستگیری سریع عامل تجاوز به عنف، ابراز کرد: همان‌گونه که در زمان بازداشت این متهم عنوان شده، دستگاه قضائی به‌جد پیگیر اتهامات وارده است تا حقی از کسی تضییع نشود.

وی با اشاره به مطالبات تعدادی از بانوان همدانی که امروز 27 دی‌ماه در دادسرا حضور یافتند، افزود: درخواست‌های آنان با تمام جزئیات شنیده شده و رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان نیز به‌طور مستقیم با آنان به گفت‌وگو پرداخت.

دادستان عمومی و انقلاب همدان تأکید کرد: هرچند که این مجموعه قضائی مستنداتی درباره پرونده سلامت جمع‌آوری کرده است، اما بی‌تردید برای آنکه پرونده سریع‌تر به نتیجه برسد، ضروری است تا خود شاکیان هم مدارکشان را به مراجع قضائی تحویل دهند.

دادستان عمومی و انقلاب همدان روز گذشته از دستگیری متهم به چندین فقره تجاوز به عنف بنام «ع-سلامت» با همکاری حفاظت اطلاعات دادگستری و سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داده بود.

شناسه خبر 78527