شناسه خبر:78357
1402/10/24 12:16:18

سپهرغرب-گروه خبر:رئیس کل دادگستری کردستان، از وجود یک هزار و 680 خودرو بلاتکلیف در پارکینگ‌های استان کردستان خبر داد و بر تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های استان تا پایان سال جاری تأکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، امروز شنبه 23 دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست قوه قضائیه، با هماهنگی دستگاه قضائی استان و ادارات مربوطه به‌صورت جدی با پدیده شوم قاچاق مقابله می‌شود.

وی افزود: وجود 227 کیلومتر مرز مشترک استان با کشور عراق موجب شده است که قاچاق کالا و ارز در این استان وجود داشته باشد، ولکن برنامه‌های مستمر و مداومی برای پیشگیری از قاچاق در مرزها و نیز نظارت بر گمرکات استان و انبارهای سازمان جمع آوری اموال تملیکی در دستور کار دستگاه قضایی است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: مسئولان قضائی استان در طول سال بازدیدهای متعددی از انبارهای جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی انجام داده اند.

حجت‌الاسلام حسینی، در ادامه از وجود چهار هزار 329 فقره موتورسیکلت و یک هزار و 680 خودرو بلاتکلیف در پارکینگ‌های استان خبر داد و مجددا تأکید کرد که تا پایان سال جاری تمامی خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی متروکه با هماهنگی دستگاه قضائی تعیین تکلیف شوند.

 

 

شناسه خبر 78357