شناسه خبر:78333
1402/10/24 10:51:32

سپهرغرب، گروه خبر: دادستان همدان گفت: هرگونه تخلف انتخاباتی چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی از سوی داوطلبان و هواداران آن‌ها به‌ویژه تبلیغات زودهنگام، رصد شده و مورد پیگرد قضائی قرار می‌گیرد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان، حسن خانجانی‌مؤقر در کارگروه هماهنگی تبادل اطلاعات انتخاباتی استان اظهار کرد: عمده فعالیت‌های این کارگروه تخصصی با محوریت پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی است.

وی اضافه کرد: هرگونه تخلف انتخاباتی چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی از سوی داوطلبان و هواداران آن‌ها به‌ویژه تبلیغات زودهنگام از سوی این کارگروه رصد شده و بی‌تردید در اسرع وقت مورد پیگرد قانونی و قضائی قرار می‌گیرد و چه‌بسا در نتیجه انتخابات اثرگذار خواهد بود.

دادستان همدان در ادامه با تأکید بر اینکه مجریان برگزاری انتخابات حق تبلیغ برای داوطلبان را ندارند، تصریح کرد: طبق قانون بهره‌گیری از امکانات دولتی برای تمامی نامزدها باید به‌صورت یکسان و مساوی باشد.

خانجانی‌مؤقر مطرح کرد: رصد اطلاعاتی داوطلبان از سوی ارگان‌ها و دستگاه‌های متولی با جدیت انجام شده تا ضمن اینکه از وقوع تخلف جلوگیری شود، شاهد برگزاری انتخاباتی پُرشور و سالم در سایه استقرار امنیت باشیم.

شناسه خبر 78333