شناسه خبر:78189
1402/10/20 10:17:55

سپهرغرب، گروه خبر: تالار قرآن همدان در روزهای پایانی هفته جاری میزبان نخبگان همدانی در رقابتی جذاب خواهد بود و بیش از 60 گروه نخبه همدانی در رویداد تولید محتوای دیجیتال، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

تالار قرآن همدان در روزهای پایانی هفته جاری میزبان نخبگان همدانی در رقابتی جذاب خواهد بود و بیش از 60 گروه نخبه همدانی در رویداد تولید محتوای دیجیتال، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند؛ رقابتی در حوزه‌های تخصصی تولید محتوای دیجیتال و فضای مجازی، این رویداد بی‌نظیر با هم‌افزایی مجموعه‌های سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری همدان و مرکز تولید و نشر آثار دیجیتال انقلاب اسلامی (متنا) برگزار خواهد شد.

دبیر فنی رویداد تولید محتوای فضای مجازی که با نام پرواز اجرا خواهد شد، اعلام کرد: در این رقابت جذاب و فنی، تیم‌های شرکت‌کننده در بخش‌های پویانمایی (انیمیشن دوبُعدی، انیمیشن سه‌بُعدی، استاپ‌موشن، موشن‌گرافی و کمیک‌موشن)، برنامه‌نویسی (طراحی سایت، اپلیکیشن)، بازی‌سازی (اندروید)، ویدئوگرافی (تدوین، ساخت کلیپ با افترافکت و تدوین موبایلی)، بخش گرافیک (فوتومونتاژ، طراحی پوستر) و نقاشی دیجیتال به مدت سه روز در محل تالار قرآن همدان رقابت خواهند کرد. استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه‌های استان برای داوری و راهنمایی شرکت‌کنندگان، از ویژگی‌های برجسته این رویداد خواهد بود.

همچنین دبیر اجرایی این رویداد نیز اعلام کرد: استقبال چشمگیر جوانان همدانی از این رویداد تولید محتوا همه عوامل اجرایی را غافلگیر کرد.

وی تعداد تیم‌های حاضر در رقابت را بیش از 60 تیم اعلام کرد که به مدت سه روز (72ساعت پیوسته) با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

شروع این رویداد روز چهارشنبه 20 دی‌ماه ساعت 10 صبح و پایان آن نیز جمعه 22 دی‌ماه همین ساعت خواهد بود.

براساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، اختتامیه این رویداد نیز جمعه‌شب ساعت 18 با حضور مسئولین کشوری و استانی در قالب همایش بزرگ فعالان فضای مجازی برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی این رویداد با توجه به موضوعات بومی انتخاب‌شده برای رقابت، از همه مدیران استانی برای بازدید از تیم‌های رقابت‌کننده و آشنایی با ظرفیت‌های تولید محتوای استان، دعوت به عمل آورد.

شناسه خبر 78189