شناسه خبر:78154
1402/10/19 13:01:07

رئیس اداره آموزش‌وپرورش خزل نهاوند گفت: مشکل گرمایشی روستای شطزل از توابع بخش خزل با وصل گاز برطرف شده و سیستم گرمایشی آموزشگاه فعال است.

صادق سلگی روز گذشته اظهار کرد: ساخت آموزشگاه روستای شطزل از تعهدات اداره کل نوسازی مدارس بوده و اخیراً تحویل شده، اما به‌علت بدهی 300 میلیونی به پیمانکار گاز آن وصل نشده بود که این موضوع گلایه‌مندی اهالی روستا را در پی داشت.

وی افزود: البته طبق روال قانونی کار وصل گاز باید اواخر دی‌ماه انجام شود، اما با توجه به برودت هوا این موضوع در دستور کار قرار گرفت و پیگیری‌های لازم را انجام دادیم.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش خزل نهاوند گفت: به‌منظور رفع مشکل با پیمانکار طرح رایزنی کردیم و مکاتباتی نیز با معاون عمرانی نوسازی مدارس انجام دادیم که سرانجام با قول پرداخت بدهی پیمانکار ظرف‌‌‌‌ دو ماه آینده، گاز آموزشگاه وصل شد.

وی با بیان اینکه رفع مشکل گرمایشی مدارس یکی از دغدغه‌‌های آموزش‌وپرورش در فصل سرما است، افزود: البته تا قبل از وصل گاز آموزشگاه، وسایل گرمایشی مانند هیتر برقی در اختیار مدیر مدرسه قرار داده شد و از آنجا بازدید هم داشتیم که خوشبختانه مشکلی وجود نداشت؛ چراکه در غیر این صورت دانش‌آموزان قادر به حضور در کلاس نبودند.

سلگی گفت: با پیگیری‌ صورت‌گرفته علاوه‌بر رفع مشکل گاز آموزشگاه شطزل، مشکل گرمایشی آموزشگاه روستای ده‌کبود این منطقه نیز برطرف شده است‌.

 

 

شناسه خبر 78154