شناسه خبر:77890
1402/10/13 10:58:30

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار مرکزی گفت: نقش دستگاه قضایی در رفع مشکلات و چالش‌ها در بخش‌های مختلف غیر قابل انکار است و این نقش در رسیدگی به وضعیت صنایع مهم این استان که در دوره خصوصی‌سازی با چالش مواجه بودند، بیش از پیش مشخص شد.

فرزاد مخلص‌الائمه روز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان مرکزی و دادستان عمومی انقلاب شهرستان اراک که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری این استان در اراک، برگزار شد، بیان کرد: استان مرکزی رتبه اول تنوع تولیدات صنعتی را دارد، آنچه که استان را شاخص کرده است، تولید محصولات صنعتی شاخص است اما برخی صنایع مهم در دوره پر مسئله خصوصی‌سازی بر خاک سیاه نشستند.

وی، با اشاره به این نکته که آذرآب، هپکو و واگن پارس استان مرکزی از جمله صنایع مهم کشور هستند که در دوره‌های مختلف با چالش‌هایی همراه شدند، بیان کرد: قوه قضاییه در رفع مشکلات این صنایع و کمک به تداوم رونق تولید نقش کلیدی ایفا کرد.

استاندار مرکزی با تاکید بر این نکته که همراهی قوه قضاییه با دولت در ایجاد و ترمیم اعتماد اجتماعی بسیار اثرگذار است، بیان کرد: در دولت مردمی این تعامل به نحو مطلوبی ایجاد و حفظ شده است.

مخلص الائمه با بیان اینکه موفقیت هر کدام از دستگاه‌ها موفقیت نظام است، ادامه داد: آمادگی کامل برای همکاری در اجرای ماموریت‌های قوه قضاییه در استان مرکزی وجود دارد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که بزرگ‌ترین سرمایه دولت و نظام را امید و اعتماد مردم دانسته‌اند، عنوان کرد: دولت مردمی یکی از بزرگترین برنامه‌های خود را ترمیم این اعتماد خدشه‌دار شده دانسته و تاکنون در این مسیر گام‌های موثری برداشته است.

شناسه خبر 77890