شناسه خبر:77862
1402/10/12 12:07:53

همزمان با تشدید حمله‌های همه جانبه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه بارش باران و وزیدن تندبادها در این باریکه باعث شده اوضاع آوارگان فلسطینی که در چادر زندگی می‌کنند وخیم‌تر شود.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی مانند روزهای گذشته بخش‌های مختلف نوار غزه را زیر آتش حمله‌های خود قرار دادند به طوری که این حمله‌ها طی ساعت‌های بامداد و صبح امروز ادامه داشته است. بخش‌های جنوبی نوار غزه شاهد این حمله‌های وحشیانه بوده است.

 

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی ساعت‌های گذشته به شدت مرکز و شرق شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

 

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز حمله‌های خود را علیه بخش‌های مختلف نوار غزه از جمله محله‌های شمالی شهر خان یونس واقع در جنوب این باریکه از سرگرفت. شمال اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه نیز شاهد این حمله‌های توپخانه ای رژیم صهیونیستی بود.

 

قایق‌های جنگی این رژیم نیز به صورت گسترده استان مرکزی نوار غزه را هدف حمله‌های خمپاره‌ای خود قرار دادند.

 

همزمان با تشدید این حمله‌های همه جانبه علیه بخش‌های مختلف نوار غزه بارش باران و وزیدن بادهای شدید باعث شده چادرهای آوارگان فلسطینی در اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه تخریب شوند.

 

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز گذشته اعلام کرد که شمار شهدای حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از آغاز جنگ تاکنون به 21978 نفر و شمار زخمی‌های این حمله‌ها به 57697 نفر رسیده است. سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه تصریح کرد: اشغالگران در 24 ساعت گذشته 13 جنایت و کشتار را مرتکب شدند، 156 فلسطینی را به شهادت رساندند و 246 نفر دیگر را زخمی کردند.


منبع: خبرگزاری مهر

شناسه خبر 77862