شناسه خبر:77777
1402/10/11 08:50:25

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروز نیازمند عملیات مشترک فرهنگی هستیم، گفت: متأسفانه در این زمینه ضعیف عمل کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی عصر روز گذشته در جمع مسئولان گروه‌های جهادی حوزوی در دفتر خود اظهار کرد: در شرایط فرهنگی موجود اگر موفقیتی وجود دارد، محصول زحمات تک‌تک این جمع و امثال آن‌ها است.

وی با بیان اینکه با مراجعات متعددی از سوی گروه‌های تبلیغی و جهادی مواجه هستیم، یادآور شد: اگر اساسنامه و هیئت‌مدیره گروه‌های تبلیغی جهادی شکل گیرد و دبیری برای آن معرفی شود، مجموعه‌های جهادی با این مجمع ارتباط برقرار خواهند کرد و به میزان فعالیت‌ها نیز از آن‌ها حمایت خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه رصد فعالیت‌های گروه‌های جهادی از دیگر وظایف هیئت‌مدیره گروه‌های جهادی است، اظهار کرد: امروز نیازمند عملیات مشترک فرهنگی هستیم.

وی با اینکه از نمایش فصل شیدایی می‌توان به‌عنوان کار خوب یاد کرد، گفت: متأسفانه نتوانسته‌ایم عملیات مشترک فرهنگی که بتواند اذهان را با خود به‌خوبی همراهی کند، طراحی کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شعبانی‌موثقی با بیان اینکه این جمع باید نسبت به شناسایی آسیب‌ها و اولویت‌های هر یک از مناطق استان اقدام کند، ابراز کرد: با شناسایی نیازمندی‌های هر منطقه، باید براساس آن طرحی مناسب را ارائه کنیم.

وی با تأکید بر اینکه در شورای تبلیغ تلاش ما حمایت از گروه‌ها و فعالان استان است، افزود: همه ما یک مجموعه هستیم، شاید اسم‌ها متفاوت باشد، اما حقیقت یکسان است.

امام‌جمعه همدان با بیان اینکه اعتقاد ما بر این است که موفقیت تک‌تک این جمع یعنی موفقیت شورای تبلیغ و حوزه علمیه، گفت: به‌لحاظ انسجام و کار تشکیلاتی و برقراری ارتباطات، دچار برخی مشکلات هستیم که ایجاد هیئت‌مدیره می‌تواند گامی مثبت در این عرصه باشد.

وی با بیان اینکه همه دارای یک هدف واحد هستیم، یادآور شد: موفقیت‌ها در این میدان، وابسته به هم و نیازمند حضور در کنار یکدیگر است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شعبانی‌موثقی با تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام عزت‌پور دبیر قرارگاه جهادی شهیدمدنی، اظهار کرد: امیدواریم هرچه زودتر شاهد بهبودی کامل این روحانی جهادی که در عرصه خدمت‌ به بیماران در ایام کرونا و آب‌رسانی در روزهای کم‌آبی در همدان بسیار فعال بود و با آسیب‌های بدنی مواجه شده، باشیم.

شناسه خبر 77777