شناسه خبر:77488
1402/10/4 10:46:41

سپهرغرب-گروه کارو دانش:رویداد «فرصت» با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و با تمرکز بر نیازهای کشور، ضمن اجرای فرآیند نوآوری باز، سعی دارد با توجه به الزامات صاحب مساله و بازار تقاضا، راه‌حل‌هایی را شناسایی و ارائه کند.

با برگزاری این رویداد قرار است طی یک سال آینده، ١٠رویداد فرصت در حوزه صنایع مختلف برگزار شود که دومین دوره از سری رویدادهای فرصت، طی توافق با سازمان انرژی اتمی ایران، در زمینه فناوری‌های هسته‌ای و با همکاری سازمان انرژی اتمی، تحت عنوان رویداد ملی فرصت هسته‌ای برگزار می‌شود.

هدف این رویداد، ارائه راهکارهایی برای حل چالش‌ها و شناسایی تیم‌ها و فناوران اعلام شده. از این رو رویداد فرصت پیش رو، رویدادی در حوزه فناوری‌های هسته‌ای با محوریت در حوزه ساخت شتابگرهای ذرات و زیرسیستم‌های آن است که محورهای آن شامل موارد زیر است: فناوری هسته‌ای و صنایع الکتریکی، فناوری هسته‌ای و صنایع مخابراتی و تجهیزات پیشرفته و کاربرد هسته‌ای.

پژوهشگران، شرکت‌های دانش‌بنیان و هسته‌های فناور می‌توانند با شرکت در این رویداد ضمن به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و نوآوری‌های خود با متخصصین و سرمایه‌گذاران این حوزه، از فرصت بهم‌رسانی و شبکه‌سازی با بازیگران کلیدی این حوزه بهره‌مند شوند.

 

شناسه خبر 77488