شناسه خبر:77452
1402/10/3 12:22:49

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: یک میلیون و 469 هزار و 692 تن کالا از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه از طریق ناوگان حمل و نقل در این استان جابجا شده است.

سیدزاهدین چشمه‌خاور روز شنبه اظهار کرد: این میزان حمل کالا توسط 92 هزار و 186 سرویس (بارنامه) جابجا شده است.

وی افزود: سیمان، گندم و انواع مصالح ساختمانی بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان ایلام تأکید کرد: سالانه بیش از 98 درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده‌ای صورت می‌گیرد که این بخش دارای قابلیت‌ها و امکانات گسترده ای در سطح کشور است.

چشمه‌خاور، تعداد کل ناوگان باری فعال در استان را سه هزار و 864 مورد عنوان کرد و یادآور شد: نظارت کامل بر فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی در جهت ‌رعایت پروتکل‌های بهداشتی با استقرار و فعالیت 12 تیم گشت نظارتی در سطح استان بطور مستمر در حال انجام است.

وی اضافه کرد: همچنین روزانه و در بازه‌های زمانی متفاوت، گشت‌های کنترلی از همکاران ستادی و شهرستانی اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای نحوه ارائه خدمات را رصد می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای ایلام گفت: در صورت مشاهده تخلف، متخلفان به کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری معرفی و برابر ضوابط با آن‌ها برخورد خواهد شد.

چشمه‌خاور تأکید کرد: مردم می‌توانند از طریق شماره پیامکی 1000141 و یا تلفن گویای 141 شکایات خود را جهت پیگیری به اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای ایلام منعکس کنند.

 

شناسه خبر 77452