شناسه خبر:77402
1402/10/2 11:35:38
مدیرکل حقوقی، بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری کردستان؛

زارعی‌کوشا، عنوان مردمی‌ترین استاندار کشور را کسب کرد

مدیرکل حقوقی، بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری کردستان گفت: استاندار کردستان برای نخستین‌بار با ارزیابی‌های وزارت کشور، عنوان مردمی‌ترین استاندار را کسب کرد و این افتخاری برای کردستان به‌شمار می‌آید.

مرادعلی بهمنی صبح امروز در دیدار استاندار کردستان با مسئولان و کارکنان استانداری و فرمانداری‌های تابعه استان در سالن پیامبر اعظم استانداری اظهار کرد: در حوزه ارتباطات ریاست جمهوری، کردستان در سال‌های گذشته و در دولت‌های فبلی، در انتهای جدول ارزیابی عملکرد قرار داشت اما در این دوره جایگاه نخست را کسب کردیم.

وی افزود: یکی از ضعف‌های ارزیابی عملکرد در سال‌های گذشته موضوع زیرساخت‌ها بود که کردستان در این بخش نمره‌ای کسب نمی‌کرد.

وی تصریح کرد: با آسیب‌شناسی، نقاط ضعف برطرف شد و با هم‌افزایی و تعامل تمامی همکاران، گزارشی تحلیلی از ارزیابی عملکرد استان به ریاست جمهوری ارسال شد و با تغییراتی که صورت گرفت، جایگاه کردستان از رتبه 29 در ارزیابی عملکرد به رتبه نخست ارتقا یافت.

به گفته مدیرکل حقوقی، بازرسی، ارتباطات و ارزیابی عملکرد استانداری کردستان، با اعلام ارزیابی عملکرد ریاست جمهوری، برخی استان‌ها اعتراض کرده بودند که بنا به دستور وزیر کشور دوباره بازبینی شد و باز هم کردستان این رتبه را کسب کرد.

بهمنی اعلام کرد: کردستان نخستین استانی است که میز خدمت الکترونیکی را برپا کرده‌ایم و نخستین استانی هستیم که رضایتمندی از کارکنان الکترونیکی شده است.

وی خاطرنشان کرد: کردستان در بحث تصادفات همواره نمره صفر در کارنامه‌اش ثبت شده بود که با ارائه مستندات و بررسی موضوعات در دولت جدید، نمره مثبت کسب کردیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های ارزیابی عملکرد کردستان برای سال‌های آینده، تقویت مولفه‌های ارزیابی عملکرد است و با تجربه‌ای که از سال جاری داریم، قطعا باز هم این رتبه نخست کشور را حفظ خواهیم کرد.

وی همچنین گفت: استاندار کردستان هم برای نخستین‌بار با ارزیابی‌های وزارت کشور، عنوان مردمی‌ترین استاندار را کسب کرد و این افتخاری برای کردستان به‌شمار می‌آید.

این مسئول بیش از 1100 دیدار چهره به چهره استاندار کردستان با مردم، تحقق وعده‌ها و دستورات استاندار در کمتر از 15 روز، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، حضور در نمازهای جمعه و ارتباطات نزدیک با مردم از دلایل و مؤلفه‌های کسب عنوان مردمی‌ترین استاندار است.

بهمنی اضافه کرد: کسب این عناوین موجب افزایش اعتماد مسئولان کشوری به فرزندان کردستان ازجمله استاندار شده است.

 

شناسه خبر 77402