شناسه خبر:77371
1402/9/30 12:22:29

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار سیروان از رفع سه نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی این شهرستان در طول هشت ماهه نسخت سال جاری خبر داد.

محمدباقر شریفی عصر سه‌شبه در دیدار با رئیس و کارکنان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای این شهرستان به مناسبت 26 آذر گفت: رفع نقاط حادثه‌خیز و استاندارد‌سازی جاده‌های روستایی از اقدامات خوب این اداره بوده که خوشبختانه تاکنون پیچ روستای حسن گاوداری، راه روستایی نثار سیروان در مسیر روستای باغله، محور تونل آزادی به سرابله از نقاط حادثه‌خیزی بودند که با تلاش‌های راهداری این شهرستان برطرف شده است.

وی از روکش آسفالت محور کارزان به طول پنج کیلومتر و اعتباری بالغ بر 190 میلیارد ریال خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون روکش آسفالت روستای حسن گاوداری به طول 300 متر و با اعتبار 6 میلیارد ریال انجام شده که این مهم باعث رضایت نسبی ساکنان این مناطق شده است.

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه بیش از 150 کیلومتر از راه‌های این شهرستان با اعتبار 35 میلیارد ریال خط‌کشی شده است، تصریح کرد: نصب نیوجرسی به طول یک کیلومتر با اعتبار 50 میلیارد ریال، نصب تابلو وعلائم ایمنی به تعداد 800 عدد با اعتبار 12 میلیارد ریال، تعمیر و تعریض پل‌های دو راه علی‌آباد به چشمه چاهی با اعتبار 15 میلیارد ریال از اقدامات راهداری این شهرستان در طول هشت ماهه نخست سال جاری بوده است.

شریفی با اشاره به اینکه ایجاد حفاظ خاکی به طول 6 کیلومتر، شانه سازی راه‌ها به‌طول 6 کیلومتر، لایروبی پل‌های بزرگ چهار دستگاه از دیگر اقدامات راهداری این شهرستان بوده است، گفت: تیغه زنی و علف‌زنی راه‌های شهرستان به‌طول 180 کیلومتر، شستشوی دیوارهای تونل آزادی به طول یک‌هزار و 200 متر و رفع سه نقطه حادثه‌خیز از دیگر اقدامات این اداره بوده است.

شناسه خبر 77371