شناسه خبر:77351
1402/9/30 11:35:58

سپهرغرب، گروه خبر - پیام زمانی: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان از اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و شناسایی و دستگیری 53 خُرده‌فروش موادمخدر از روز گذشته در همدان خبر داد و گفت: منازلی که پاتوق و مرکز فروش موادمخدر می‌شوند، پلمب و تخریب خواهند شد.

سپهرغرب، گروه - پیام زمانی : سرهنگ عباس عزیزی در حاشیه اجرای طرح «آرامش در شهر» پلیس موادمخدر استان همدان، اظهار کرد:‌ روز گذشته مرحله سوم طرح آرامش در شهر با هدف پاکسازی محلات و معابر شهر و استان از وجود معتادان متجاهر و شناسایی و دستگیری خُرده‌فروشان آغاز شد و امروز نیز ادامه آن اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: از روز گذشته با استفاده از تمام ظرفیت‌های انتظامی و هماهنگی مرجع قضایی توانستیم 53 نفر از خُرده‌فروشان موادمخدر را دستگیر کنیم و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل دهیم.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان خاطرنشان کرد: 228 نفر از معتادان متجاهر نیز در سطح استان شناسایی و جمع‌آوری و پس از غربالگری برای درمان، نگهداری و صیانت به مراکز ماده 16 و 15 روانه شدند.

وی با اشاره به اینکه پلیس مبارزه با موادمخدر استان همواره در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و درخواست‌های شهروندان طرح‌های پاکسازی معتادان متجاهر و دستگیری خُرده‌فروشان را در دستور کار دارد، گفت: افرادی که خانه‌ها و منازل خود را به عنوان پاتوق موادمخدر و محل تجمع معتادان یا تبادل و یا فروش موادمخدر قرار داده‌اند، به هشدارهای پلیس توجه کنند.

عزیزی تأکید کرد: در صورت عدم توجه به هشدارهای پلیس در مرحله اول خانه‌ها و منازل این افراد به عنوان پلاک قرمز با دستور مرجع قضایی پلمب خواهد شد و در صورت تکرار تخریب آنها از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیری می‌شود.

وی از مردم خواست در صورت اطلاع از فروش، توزیع موادمخدر و محل تجمع معتادان متجاهر، موارد را از طریق سامانه 110 و شماره تماس 21822136 ستاد خبری پلیس به سمع و نظر آنها برسانند و گفت: اطمینان می‌دهیم در اسراع وقت این گزارش‌ها بررسی شود و اقدامات قانونی برای آن انجام گیرد.

شناسه خبر 77351