شناسه خبر:76978
1402/9/20 12:22:35

به همت شهرداری همدان، تجلیل از خادمین موکب خدام‌الزهرا (س) اربعین حسینی (ع) 1402 انجام شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، آیین تجلیل از خادمین موکب خدام‌الزهرا (س) اربعین حسینی (ع) 1402 با حضور شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر همدان و برخی مدیران شهرداری در تالار قرآن برگزار شد.

در این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر همدان با ارزشمند خواندن خدمت به اهل بیت علیهم‌السلام، عنوان کرد: شما عزیزان بر عهدتان که همان خدمت به آل الله است، وفادار ماندید و توفیق خدمت‌گزاری به زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) را پیدا کردید و این موضوع بسیار ارزشمند است.

محمود مسگریان با تقدیر از زحمات خادمان زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) در شهرداری همدان، گفت: خدمت به کسانی که هرساله به کربلا مشرف می‌شوند و رنج این سفر معنوی را می‌پذیرند، خدمتی صادقانه و ارزشمند است که از اجر بالایی نزد پروردگار و اهل بیت علیهم‌السلام برخوردار است.

در ادامه مسئول موکب خدام‌الزهرا (س) به اقدامات صورت‌گرفت در حوزه خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در کربلا اشاره و عنوان کرد: شهرداری همدان مطابق سنوات گذشته با مصوبه شورای اسلامی شهر همدان اقدام به اعزام ماشین‌آلات و نیروهای داوطلب برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در کربلا کرده است.

حسین سیبی با قدردانی از زحمات و خدمات مجموعه شهرداری همدان به زوار اباعبدالله‌الحسین (ع)، گفت: کاروان اعزامی شامل 15 دستگاه انواع ماشین‌آلات خدمات شهری ازجمله 10 دستگاه پرس حمل زباله، سه دستگاه کمپرسی و یک دستگاه مینی‌لودر و یک دستگاه وانت به همراه 22 نفر از کارکنان این سازمان برای ارائه خدمات به زائران و پاک‌سازی شهر کربلا در مراسم اربعین حسینی بود.

سیبی با بیان اینکه به همت شهرداری همدان برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام ماشین‌آلات و نیروی انسانی به کربلا به‌خوبی صورت گرفت، افزود: کاروان اعزامی اقدام به پاک‌سازی و تنظیف بخش‌هایی از شهر کربلا، جاده حله، خیابان باب‌التواریج، خیابان شهدا و روضتین کردند.

در انتهای مراسم از زحمات مجموعه مدیریت شهری به‌ویژه کارگران و عوامل اجرایی موکب خدام‌الزهرا (س)تقدیر و تشکر شد.

 

شناسه خبر 76978