شناسه خبر:76871
1402/9/18 12:22:24

با صدور حکمی امیر‌رضا یوسفیان به‌عنوان معاون عمرانی استاندار همدان معرفی و از زحمات فرزاد تیموری قدردانی شد.

با صدور حکمی امیر‌رضا یوسفیان به‌عنوان معاون عمرانی استاندار همدان معرفی و از زحمات فرزاد تیموری قدردانی شد.

صبح روز پنجشنبه در شورای ادارای استان همدان با صدور حکمی امیر‌رضا یوسفیان به‌عنوان معاون عمرانی استاندار همدان معرفی و از زحمات فرزاد تیموری، قدردانی شد.

استاندار همدان در این جلسه گفت: در هیچ دولتی به اندازه دولت سیزدهم به پروژه‌ها و موضوعات عمرانی توجه نشده است؛ به‌طوری که برخلاف تمام دولت‌ها در این دولت اعتبارات جاری به سمت اعتبارات عمرانی سوق پیدا کرده است.

علیرضا قاسمی‌‌فرزاد اظهار‌ کرد: هدف پایان پروژه‌های نیمه‌تمام و انجام پروژ‌ه‌های جدید و اثر‌گذار است.

وی با اشاره به پیش‌ رو بودن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: تک‌تک ما باید تلاش کنیم انتخابات پیش‌ رو با شور و گرمای خاص و با یک حضور پُرصلابت، بار دیگر نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کند.

استاندار همدان تأکید کرد: از اواسط دهه 70 تاکنون دشمن سعی کرده این نظام و انقلاب را دچار مشکل کند که اوج این اتفاق در فتنه سنگین سال 88 بود، اما خوشبختانه با درایت مقام معظم رهبری و پای کار بودن سربازان گمنام امام زمان، سپاه، نیروی‌ انتظامی و تمامی دلسوزان این انقلاب عزیز، ناکام مانده است.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: سال گذشته دشمنان در یک فتنه ترکیبی تلاش کردند در حوزه‌های سیاسی، قومیتی و اجتماعی ورود کنند و چون ناکامی تنها چیزی بود که نصیبشان شد، به انتخابات پیش رو دل بسته‌اند و تلاش دارند رقابت‌ها را چندقطبی کرده، سلامت انتخابات را زیر سؤال ببرند، مشارکت را کم و امنیت را خدشه‌دار کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص برگزاری انتخابات پیش‌ رو، بیان کرد: باید ابتکار عمل را در دست گرفته و اجازه ندهیم اصل انتخابات و ماهیت آن به حاشیه رود.

مقام ارشد استان همدان همچنین تأکید کرد: بسیاری از قوانین در کشور دچار درهم‌تنیدگی است؛ بنا‌بر‌این از منتخبان مجلس دوازدهم باید بخواهیم برای منقح کردن قوانین، چاره‌اندیشی کنند.

استاندار همدان گفت: از سال قبل تاکنون چند صد برنامه و نقشه دشمن توسط سربازان گمنام امان زمان نقش بر‌ آب شده؛ چه در کشور و چه در استان همدان نیروها متحد و منسجم هستند. در استان همدان با وجود بحران‌ها و مسائلی که سال گذشته بود، با ورود سپاه، نیروی انتظامی، نیروهای امنیتی و سربازان گمنام امام زمان، معنی اغتشاشات ملموس نبود و شخصاً سر تعظیم در مقابل نیروهای انتظامی و نظامی خم کرده و به وجود این عزیزان افتخار می‌کنم.

وی همچنین به برخی اقدامات حوزه عمرانی استان همدان در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: انتقال آب از تالوار به همدان، پروژه‌ 11 هزار واحدی کوی پرواز، ‌پروژه‌های نهضت ملی مسکن، تأمین زمین برای ساخت مسکن، تکمیل بیمارستان اکباتان و غیره، ازجمله برکات این دولت در حوزه عمرانی استان همدان است.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه همدان درحال حاضر تبدیل به یک کارگاه بزرگ عمرانی شده است، اظهار‌ کرد: نزدیک به دو هزار پروژه خُرد و کلان در استان داریم که از اعتبارات ملی و استانی استفاده می‌کنند که این یعنی یک کارگاه بزرگ عمرانی در همدان فعال است. گواهی می‌دهم در پیشگاه خدا و در حضور حاضران که معاون عمرانی ما با خلوص نیت و با علم بالا در مسائل فنی و عمرانی، زبردست و توانمند بود و در پروژه‌های عمرانی استان نقش اثر‌گذاری داشت.

استاندار همدان با اشاره به اینکه سنوات مدیریتی فرزاد تیموری در کسوت معاون عمرانی پُر شده و بارها تقاضای بازنشستگی کرده بود، ادامه داد: اگرچه امروز آقای تیموری بازنشسته می‌شود، اما به‌عنوان مشاور استاندار، از تجربیات و علم ایشان بهره‌مند خواهیم شد.

وی به سابقه امیر‌رضا یوسفیان، معاون عمرانی جدید استاندار در عرصه مدیریت شهری همدان و شهرهای مختلف اشاره و تأکید کرد: از تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی تقاضا داریم در جهت پیشبرد اهداف حوزه عمرانی، کمک کنند تا وی بتواند اهداف نظام دولت و مردم را پیش ببرد.

وی در پایان نیز ضمن گرامیداشت روز دانشجو و یاد شهدای 16 آذرماه، عنوان کرد: دانشجویان ما باید رهرو راه شهدا باشند و برای بلندی نام ایران و ایرانی تلاش کنند.

* بحران آب همدان به نحو شایسته‌ای مدیریت شد

معاون سابق امور عمرانی استاندار همدان نیز گفت: تمام تلاش خود را به کار بردم تا در زمان خدمت بر مبنای علم، دانش و مبانی فنی، کارهای عمرانی استان پیش رود.

فرزاد تیموری به پروژه انتقال آب از سد تالوار به همدان اشاره و اظهار‌ کرد: این پروژه سال‌ها بلاتکلیف مانده بود و با ورود جدی دولت سیزدهم و با پیگیری‌های استاندار، با سرعت از سر گرفته شد و امروز در جایگاهی قرار داریم که می‌توانیم بگوییم بحران آب همدان به نحو شایسته‌ای مدیریت شد.

وی با بیان اینکه در همین راستا پروژه آب‌رسانی به 160 روستای استان با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با اعتبار خوبی به سرانجام رسید، عنوان کرد: در فاز دوم پروژه آب‌رسانی به همدان نیز قرارداد آب‌رسانی به 200 روستا منعقد شده است.

وی به 14 هزار میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس‌جمهور برای پروژه‌های عمرانی استان همدان اشاره کرد و گفت: استان همدان سهم بسیار بزرگی در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن دارد.

معاون پیشین هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه در دولت‌های قبل وضعیت مسکن استان همدان مناسب نبوده است، بیان کرد: در همدان با حمایت‌های دولت سیزدهم در همه شهرهای استان زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن تأمین و در همدان نیز پروژه 11 هزار واحدی شهرک پرواز انجام شد.

معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان نیز گفت: از سال 1378 تاکنون با 17 استاندار مختلف در حوزه مدیریت شهری و عمرانی کار کرده‌ام و خود را خدمت‌گزار مردم می‌دانم.

امیررضا یوسفیان با اشاره به اینکه با همت دولت و نمایندگان مسئله آب که مهم‌ترین دغدغه اساسی مردم همدان بود برطرف شد، بیان کرد: آب، مسکن، توسعه شهرسازی و راه، پیشانی کاری حوزه عمرانی است که باید به‌صورت ویژه به آن‌ها پرداخته شود.

 

شناسه خبر 76871