شناسه خبر:76791
1402/9/15 11:48:59
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خبر داد؛

توزیع بیش از 2 میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های عرضه کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از تأمین و توزیع روزانه بیش از دو میلیون و 700 هزار لیتر بنزین، نفت‌ و گاز در جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان ‏خبر داد.‏

جهانبخش ‏نوکانی سه‌شنبه، 1٤ آذرماه در جلسه با مالکان جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی استان کردستان، اظهار کرد: با فعالیت 89 جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده‌های نفتی و 54 جایگاه سی‌ان‌جی، ظرفیت مناسبی برای سوخت‌رسانی به مردم در استان فراهم شده است.

وی با اشاره به بازرسی و بازدیدهای منظم انجام‌شده از جایگاه‌های عرضه منطقه توسط گروه ‏بازرسان، ادامه داد: عرضه مطلوب فرآورده‌های نفتی از نظر کمی و کیفی، جلوگیری از عرضه ‏خارج از شبکه و قاچاق فرآورده‌های نفتی، کاهش مصرف فرآورده‌های نفتی، تحقق حقوق ‏شهروندی و... ازجمله مزایای اجرای این گشت‌ها و بازدیدهای دوره‌ای است. ‏

او خواستار توجه جدی مالکان مجاری عرضه به خرید به‌موقع فرآورده، مدیریت ‏کارت‌های اضطراری موجود در جایگاه، فعال بودن دوربین‌ها و تلمبه‌های ‏جایگاه، جلوگیری از قاچاق سوخت از طریق کارت‌های سوخت سرگردان، نظافت نمازخانه و ‏سرویس‌های بهداشتی جایگاه‌های بین راهی و آمادگی شرکت‌های پشتیبان فنی و سامانه ‏هوشمند سوخت با هدف ارائه خدمات به شهروندان شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به ظرفیت مطلوب ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی در تأسیسات منطقه، افزود: عملیات تأمین و توزیع فرآورده‌های ‏نفتی در جایگاه‌های عرضه منطقه در حال انجام است و هیچ مشکلی در عرضه سوخت ‏در مجاری عرضه وجود ندارد.

 

شناسه خبر 76791