شناسه خبر:76780
1402/9/15 11:38:03

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: تعداد جانباختگان معابر درون شهری کرمانشاه طی 8 ماه سپری شده از سال‌جاری، 91 نفر بوده است.

سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با همراهی شهردار، معاون دادستان و برخی دیگر از مسوولان استانی در راستای مطالبه‌گری پلیس از دستگاه‌های اجرایی برای انجام وظایف خود از بزرگراه شهید سلیمانی، بزرگراه امام (ره) و میدان نیایش کرمانشاه بازدید و تصمیمات لازم برای کاهش حوادث رانندگی اخذ شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بازدید میدانی از بزرگراه امام خمینی(ره) به عنوان حادثه خیز‌ترین معبر شهر کرمانشاه، اظهار کرد: تعداد جانباختگان معابر درون شهری کرمانشاه طی 8 ماه سپری شده از سال جاری 91 نفر بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: مطالبه‌گری از دستگاه‌های متولی و مسوول، اصلاح نقاط حادثه‌خیز و رفع نواقص و معایب موثر در تصادفات، محور و هدف این رویکرد جدید است.

حاجیان اضافه کرد: در این بازدیدها بر ایجاد پل عابر پیاده و همچنین اصلاح روشنایی معابر تأکید شد.

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمانشاه؛ برنامه نظارت و بازدید میدانی، مبتنی بر تجزیه و تحلیل‌های کارشناسی و با رعایت اولویت‌ها، به‌صورت هفتگی در تمامی معابر شهر کرمانشاه انجام خواهد شد.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه نیز در این بازدید، گفت: اقدامات شهرداری در حوزه رفع معضلات ترافیکی و ایمن‌سازی بیشتر معابر با هدف کاهش تصادفات از مدت‌ها قبل آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی به عدم گنجایش معابر به نسبت تعداد خودروها سطح شهر اشاره و بیان کرد: در این راستا معابر جدیدی در سطح شهر در دست احداث است که تعدادی قبلا افتتاح و به زودی هم معبر جدید دیگر افتتاح خواهد شد.

شهردار کرمانشاه با تأکید بر استفاده از حمل و نقل عمومی، گفت: افزایش توان ناوگان عمومی شهر کرمانشاه در دستور کار است.

 

شناسه خبر 76780