شناسه خبر:76763
1402/9/15 09:10:05

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار شهرستان بهار ارتقای سلامت مردم و کاهش هزینه‌ درمان در جامعه را مهم برشمرد و گفت: استفاده از شاخص‌ها و فناوری‌های نوین برای فراهم کردن سلامت جامعه، از وظایف شبکه بهداشت و درمان است.

مجتبی فیض‌اللهی ظهر روز گذشته در مراسم تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان بهار، کادر بهداشت و درمان را شریف‌ترین قشر در خدمت به مردم دانست و افزود: افزایش دانش و علم تخصصی در حوزه سلامت، قدرت تجزیه و تحلیل وقایع و پیش‌بینی وقایع و حوادث آینده در بخش بهداشت و سلامت، از اهداف والای حوزه سلامت است.

وی توسعه مهارت‌های ارتباطی و انسانی را از ملزومات مدیریت بهداشت و درمان برشمرد و گفت: توجه به مهارت‌های سه‌گانه ادراکی، فنی و انسانی بسیار مهم است و در این بین، مهارت انسانی جایگاه ویژه‌ای به خود اختصاص داده است.

فرماندار شهرستان بهار تصریح کرد: بهبود مهارت مدیریتی و سازمان‌دهی در این مجموعه و چگونگی اداره این سازمان، مهارت ویژه‌ای می‌طلبد.

وی با بیان اینکه هدایت کارکنان برای انجام وظیفه سلامت برنامه‌ها و جایگاه مدیریتی در شبکه بهداشت و درمان را روشن‌تر می‌کند، خاطرنشان کرد: سلامت جامعه در گرو سلامت مردم است که باعث آرامش می‌شود.

فیض‌اللهی ارتقای سلامت مردم و کاهش هزینه‌های درمان در جامعه را مهم برشمرد و گفت: توسعه زیرساخت‌ها و استفاده از شاخص‌ها و فناوری‌های نوین برای فراهم کردن سلامت جامعه، از وظایف شبکه بهداشت و درمان است.

شناسه خبر 76763