شناسه خبر:76745
1402/9/14 12:36:18
افتخاری دیگر برای استان همدان در عرصه سوخت‌رسانی رقم خورد؛

تجلیل وزیر نفت از مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان

سپهرغرب-گروه خبر:وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران و معاون وی در امور پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان تجلیل کردند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، جواد اوجی و جلیل سالاری، 9 آذرماه جاری در آیین تجلیل از برترین تلاشگران سوخت‌رسانی کشور در محل سالن آمفی‌تئاتر شرکت ملی پخش در تهران از امین روستایی قدردانی کردند.

بر پایه این گزارش، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان موفق شد در جمع مدیران برتر حوزه سوخت‌رسانی کشور قرار گیرد و برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات این منطقه بیفزاید.

براساس این گزارش، روستایی به‌واسطه تلاش‌ها و زحمات شایسته و تعامل جهادی با مجموعه سوخت‌رسانان منطقه همدان، در عرصه سوخت‌رسانی کشور تندیس زرین و لوح سپاس خود را از دستان جواد اوجی، وزیر نفت کشور دریافت کرد.

در بخشی از این لوح آمده است: به یقین تداوم کوشش و همراهی همه‌جانبه مناطق و نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پاسخگویی به‌موقع به تقاضای بازار داخلی سوخت و خدمت‌رسانی به هم‌وطنان شریف در اقصی نقاط کشور و عبور از تنگاها، مایه عزت و مباهات تمامی خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صنعت ملی نفت است.

گفتنی است، پیش از این نیز معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران به پاس خدمت‌رسانی بی‌وقفه و شایسته به هم‌وطنان عزیز در تمامی فصول سال و در شرایط سخت و بحرانی، از مدیر و مجموعه سوخت‌رسانان منطقه قدردانی کرده و عایدی آن را جلب رضای حق تعالی و حصول سرافرازانه رضایت هم‌وطنان دانسته بود.

شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با هشت ناحیه مرکزی، ملایر، نهاوند، تویسرکان، رزن، کبودراهنگ، بهار و اسدآباد، 133 جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی مایع و سی‌ان‌جی، دو انبار نفت استراتژیک ایثارگران همدان و انبار نفت پدافندی نوشیجان ملایر، یک مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی و هشت مرکز موزع گاز مایع با سکانداری امین روستایی، مدیر منطقه در عرصه سوخت‌رسانی خدمات‌رسانی می‌کند.

مدیریت تأمین، نگهداشت، ذخیره‌سازی، انتقال و توزیع مطلوب انواع فرآورده‌های نفتی در گستره استانی، کشوری و حتی بین‌الملل در چارچوب قوانین و مقررات این حوزه، عمده رسالت خدمت‌رسانی منطقه همدان را تشکیل می‌دهد.

 

 

شناسه خبر 76745