شناسه خبر:76707
1402/9/13 13:16:46

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: متقاضیان شهر ملایر که برای نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند، نسبت به واریز وجه اولیه خود به میزان 400 میلیون ریال اقدام کنند.

سلمان اسماعیلی روز یکشنبه در نشست شورای تأمین مسکن شهرستان ملایر ابراز کرد: طی روزهای آینده بانک عامل برای واریز وجه متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن در ملایر اعلام می‌شود.

وی بیان کرد: برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر ملایر دو شهرک با نام‌های «ایمان و امید» پیش‌بینی شده و زمین‌های ویلایی در قطعات 200 متری به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.

فرماندار ویژه ملایر نهضت ملی مسکن در این شهر را یکی از بهترین پروژه‌های کشور دانست و افزود: در فاز نخست 515 هکتار زمین برای اجرای این اَبَرپروژه در ملایر درنظر گرفته شد و ما در این طرح به دنبال ساخت خانه‌های با کرامت برای مردم هستیم.

به گفته اسماعیلی، 22 هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در ملایر ثبت‌نام کردند که از این تعداد هفت هزار و 380 نفر واجد شرایط شدند و فرم جیم آن‌ها سبز شد.

* 15 دی‌ماه، جشن واگذاری زمین در چهار شهر ملایر

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر همچنین از برگزاری جشن آغاز واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در چهار شهر ازندریان، زنگنه، جوکار و سامن خبر داد و گفت: روز جمعه 15 دی‌ماه مراسم قرعه‌کشی واگذاری زمین در این چهار شهر با حضور متقاضیان و دستگاه‌های متولی برگزار خواهد شد.

اسماعیلی بیان کرد: در چهار شهر زنگنه، جوکار، سامن و ازندریان زمین نهضت ملی مسکن به‌صورت قطعی تأمین و گروه‌بندی انجام شده است.

وی یادآور شد: در این چهار شهر به‌جز شهر ازندریان، زمین‌ها به‌صورت قطعات تک‌واحدی دو طبقه به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.

فرماندار ویژه ملایر گفت: آماده‌سازی زمین در جوکار به اتمام رسیده، در ازندریان درحال انجام است و در شهرهای زنگنه و سامن نیز به‌زودی آغاز خواهد شد.

اسماعیلی تأکید کرد: پس از ایام فاطمیه در روز تعیین‌شده (15 دی‌ماه)، جشن باشکوه واگذاری زمین در چهار شهر برگزار و هم‌زمان قرعه‌کشی انجام و زمین‌ها تحویل می‌شود.

شهرستان ملایر دارای 6 شهر ملایر، ازندریان، جوکار، سامن، زنگنه و اسلامشهر آق‌گل است.

ملایر یکی از شهرهای پیشرو در اجرای نهضت ملی مسکن است که دو هزار هکتار برای اجرای این طرح توافق شده و در مرحله نخست در 515 هکتار زمین دو شهرک ایمان و امید در دست اجرا است.

 

شناسه خبر 76707