شناسه خبر:76423
1402/9/6 12:38:05

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: صاحبان منازل خسارت دیده در سیل اخیر، با در دست داشتن مدارک موجود برای دریافت وام به بازرسی استانداری ایلام مراجعه کنند.

مجید بگلریان صبح یکشنبه گفت: با توجه به بازدید از منازلی که در جریان بارش‌های اخیر در شهرک شهید کشوری (سرطاف) انجام شد، برای خانوار‌هایی که در جریان جاری شدن روان‌آب‌های ناشی از بارش شدید باران، وسایل منازل آن‌ها دچار خسارت شده بود، علاوه بر این کمک‌ها، پس از بررسی‌های لازم، از طریق ستاد اجرایی فرمان حضرت امام‌خمینی (ره) نیز مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در جریان بارش شدید و آب‌گرفتکی معابر طی هفته‌ گذشته، از طریق جمعیت هلال احمر و کمیته‌ امداد حضرت امام‌خمینی (ره) در ساعات اولیه به تعداد 32 خانوار در شهرستان‌های ایلام، ایوان، چرداول و ملکشاهی امداد‌رسانی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام ادامه داد: صاحبان منازل خسارت‌دیده، از طریق دهیاری با در دست داشتن مدارک موجود برای دریافت وام به بازرسی استانداری ایلام مراجعه کنند.

بگلریان تصریح کرد: همچنین در جریان این بازدید اقلامی از قبیل پتو و گلیم‌فرش به چهار خانوار این شهرک که منازل مسکونی آن‌ها دچار آب‌گرفتکی شده بود، تحویل داده شد.

هفته گذشته بارش شدید باران در ایلام موجب خسارت‌های به مناطق حاشیه شهر شد.

شناسه خبر 76423