شناسه خبر:76382
1402/9/6 11:37:19

سپهرغرب-گروه خبر:مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از وعده وزیر ارشاد برای تامین اعتبار 100 میلیارد تومانی پروژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه خبر داد و افزود: در صورت تامین اعتبار، این پروژه تا پایان سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

محمدامین بهرامی با اشاره به وعده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تامین اعتبار 100 میلیارد تومانی پروژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه گفت: پیگیر تخصیص این اعتبار هستیم

وی افزود: در صورت تامین این اعتبار، با برآوردهای صورت گرفته و با لحاظ قیمت‌های امروز، می‌توان پروژه نیمه تمام کتابخانه مرکزی کرمانشاه را تکمیل کرد.

بهرامی گفت: این پروژه که 16 سال از کلنگ‌زنی آن می‌گذرد قرار بود در هفت طبقه احداث شود که دو طبقه آن برای کاهش هزینه‌ها حذف شد و با اعتبار فعلی هم تنها می‌توانیم همین پنج طبقه پروژه را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

وی از پیگیری برای اضافه شدن دو طبقه حذف شده هم خبر داد و گفت: فعلا با این اعتبار باید طبقات موجود را تمام کنیم و در گام بعدی به دنبال گرفتن اعتبار برای ساخت دو طبقه حذف شده خواهیم بود.

بهرامی گفت: رییس جمهوری در جلسه هفته گذشته هیئت دولت اعلام کردند تمام کتابخانه‌های نیمه کاره کشور باید تکمیل شوند و در همین راستا عزم ویژه ای از سوی دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تکمیل کتابخانه مرکزی کرمانشاه وجود دارد.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را 65 درصد اعلام کرد و افزود: در تلاشیم این پروژه اواخر سال آینده به بهره برداری برسد.

 

 

شناسه خبر 76382