شناسه خبر:76339
1402/9/5 10:49:32

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار شهرستان سیروان گفت: در آینده 200 میلیارد ریال برای بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی سیروان هزینه می‌شود.

محمدباقر شریفی صبح شنبه گفت: در آینده نزدیک 200 میلیارد ریال برای بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی سیروان هزینه می‌شود.

وی افزود: از این مبلغ 75 میلیارد ریال توسط خیرین سیروانی مقیم مرکز و 125 میلیارد ریال از محل اعتبارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تأمین شده است.

وی با بیان اینکه با رایزنی انجام‌شده با مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان این مبلغ به راه‌های روستایی اختصاص یافته است، اظهار کرد: این مبلغ اعتبار به‌منظور روکش آسفالت و بهسازی راه‌های روستایی این شهرستان هزینه می‌شود.

فرماندار سیروان از نگاه و توجه ویژه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به این شهرستان قدردانی و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون اقدامات قابل قبولی در حوزه راه‌های این شهرستان انجام شده که برای جامعه هدف قابل لمس است.

شریفی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم به مناطق کمتر توسعه یافته توجه ویژه ای دارد، گفت: توسعه راه‌های شهرستان باعث خروج از بن‌بست جغرافیایی می‌شود که این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: با تکمیل جاده قاضی‌خان به بدره، جاده سرتنگ سیروان به هلسم چرداول و توسعه‌محور لومار به ایلام، مردمان این منطقه می‌توانند تولیدات محصولات کشاورزی، صنایع دستی و غیره خود را بدون دغدغه و وجود دلالان به سایر نقاط کشور صادر کنند.

فرماندار سیروان با بیان اینکه توسعه راه‌ها باعث توسعه همه‌جانبه شهرستان می‌شود، تأکید کرد: با نگاه ویژه نماینده عالی دولت در استان به یقین تحولات خوبی در حوزه‌های مختلف این شهرستان ایجاد می‌شود که این مهم رضایت نسبی مردم را فراهم می‌کند.

شریفی با بیان اینکه تلاش می‌شود که مشکلات زیرساختی به هر شیوه ممکن برطرف شود، اظهار کرد: شهرستان سیروان نیازمند توجه ویژه است که انتظار می‌رود مسئولان استانی کمک کنند تا شاهد شکوفایی آن در زمینه‌های مختلف باشیم.

شناسه خبر 76339