شناسه خبر:76272
1402/9/2 11:32:58

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار سیروان گفت: با پیگیری‌ها و رایرنی‌های انجام‌شده در مرکز و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، کارخانه سیمان ایلام در تعمیر و تجهیز 24 مدرسه روستایی این شهرستان مشارکت می‌کند.

محمدباقر شریفی روز چهارشنبه افزود: کارخانه سیمان ایلام مبلغ 70 میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز مدارس این شهرستان در اختیار آموزش و پرورش قرار داده که در آینده نزدیک عملیات اجرایی و خرید تجهیزات و کارهای عمرانی در این مدارس آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین‌بار است که این واحد صنعتی در تجهیز و تعمیر مدارس این شهرستان در راستای مسئولیت اجتماعی مشارکت می‌کند، اظهار کرد: برخی از مدارس این شهرستان از لحاظ تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند و این اعتبار می‌تواند نیازهای دانش‌آموزان و فرهنگیان در زمینه‌های مختلف را برطرف کند.

فرماندار سیروان تصریح کرد: کارخانه سیمان ایلام به‌عنوان یکی از مهم‌ترین واحدهای صنعتی استان و یکی از مؤلفه‌های مؤثر در توسعه شهرستان نقش مهمی در اقتصاد منطقه‌ای و ملی، اشتغال، صادرات و رونق شهرستان دارد.

شریفی با بیان اینکه این واحد صنعتی نماد توسعه و صنعت در این شهرستان بوده و نقش مهمی در توسعه صادرات ایفا می‌کند، تأکید کرد: انتظار می‌رود این کارخانه به‌منظور رفع مشکلات این دیار و در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی در پروژه‌های مهم و حیاتی این منطقه هر ساله مشارکت کند.

وی با اشاره به اینکه کارخانه سیمان ایلام در اشتغال‌زایی و در جذب نیروهای متخصص و کارگری نقش خود را بخوبی ایفا کرده است، گفت: اعتبارات این شهرستان به‌تنهایی جوابگوی نیازهای این دیار نیست، انتظار می‌رود که هر ساله این واحد صنعتی یکی از پروژه‌های مهم و اساسی همچون راهسازی و آبرسانی به روستاها را در دستور کار خود قرار دهد.

شناسه خبر 76272