شناسه خبر:76159
1402/8/30 14:11:03

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: کالاهای تولیدی همدان با کیفیت و تنوع، مستعد تسخیر بازارهای داخلی و منطقه‌ای هستند.

حسن رضانیا روز دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی عزت و پیشرفت همدان اظهار کرد: با سیاست‌های حمایتی مدیریت ارشد استان و تدابیر صورت‌گرفته، شاهد رونق واحدهای تولیدی هستیم و این رویکرد حمایتی همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: همدان در عرضه محصولات تولیدی به‌ویژه در حوزه ورزش می‌تواند جایگاه خود را در سطح ملی و حتی منطقه‌ای توسعه دهد.

رضانیا با قدردانی از برگزاری نمایشگاه تخصصی عزت و پیشرفت در همدان، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه توانمندی تولیدکنندگان ورزشی داخل استان را به معرض نمایش قرار داده و نشان می‌دهد که در حوزه ورزش واحدهای تولیدی بسیار توانمندی داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز گفت: این نمایشگاه با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان، تخصصی و عمرانی در حوزه ورزش، شرکت‌های تولیدی ورزش، هیئت‌های ورزشی، رسانه‌ها، باشگاه‌های خصوصی، دولتی و همه کسب‌وکارهای فعال در حوزه ورزش از امروز تا یکم آذرماه در تالار قرآن همدان برپا شده است.

علی حقیقی افزود: نمایشگاه بزرگ و تخصصی تربیت بدنی و ورزش به همت اداره کل ورزش و جوانان همدان و همکاری دستگاه‌های اجرایی با عنوان جشنواره «عزت و پیشرفت» همدان دایر شده است.

وی دستاوردها، خدمات نوین و کیفیت خدمات باشگاه‌های ورزشی، تولید محصولات ایده‌محور، خلاقانه و دانش‌بنیان ورزشی، تولید محصولات، دستگاه و سخت‌افزار ورزشی، شرکت‌های عمرانی تخصصی در حوزه ورزش، دستاوردهای هیئت‌های ورزشی، تولیدات رسانه‌ای حوزه ورزش و کسب‌وکارهای ورزشی را از محورهای برگزاری این نمایشگاه برشمرد.

این مقام مسئول بیان کرد: با توجه به شعار سال (مهار تورم، رشد تولید)، معرفی برندهای ایرانی، حمایت از تولیدکنندگان داخلی و شناسایی ظرفیت‌ها در حوزه ورزش، از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

حقیقی خاطرنشان کرد: در حاشیه این نمایشگاه از برترین‌های تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین ورزش و جوانان و نیز فعالان اقتصاد ورزش تجلیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه بسیاری از تولیدکنندگان داخلی در حوزه ورزش محصولات بسیار باکیفیتی عرضه می‌کنند، اظهار کرد: با برگزاری این نمایشگاه‌ها مردم نسبت به تولیدات داخلی بیشتر آگاه می‌شوند که این امر منجر به خرید کالای ایرانی و رشد تولید داخلی خواهد شد.

در این نمایشگاه 46 غرفه از محصولات ورزشی واحدهای تولیدی همدان ایجاد شده است.

 

شناسه خبر 76159