شناسه خبر:75485
1402/8/14 10:37:49
معاون برنامه‌‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری همدان مطرح کرد:

چشم‌انداز 20 ساله همدان، حاصل تعامل مدیریت شهری با دستگاه‌های اجرایی و نخبگان

معاون برنامه‌‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری همدان ابراز کرد: چشم‌انداز 20 ساله همدان، حاصل تعامل مدیریت شهری با محافل علمی، دستگاه‌های اجرایی، نخبگان و صاحب‌نظران است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، مجتبی حمزه‌رستگار با بیان اینکه چشم‌انداز 20 ساله همدان حاصل تعامل مدیریت شهری با محافل علمی، دستگاه‌های اجرایی، نخبگان و صاحب‌نظران است، عنوان کرد: چشم‌انداز 20 ساله همدان به همت شهرداری همدان و با همکاری مشاور برنامه راهبردی- عملیاتی شهر و شهرداری همدان (دانشگاه بوعلی‌سینا) به تصویب رسید.

 

وی با بیان اینکه جلسات تخصصی و کارشناسی مختلفی در ارتباط با چشم انداز شهر همدان برگزار شده است، افزود: پس از برگزاری جلسات و مصاحبه‌های متعدد و پنل‌های هم‌اندیشی با حضور دستگاه‌های اجرایی، نخبگان، خبرگان شهری، صاحب‌نظران و ذی‌نفوذان مختلف جامعه، چشم‌انداز همدان در صحن شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

 

این مقام مسئول در حوزه برنامه‌ریزی شهرداری همدان با بیان اینکه در این چشم‌انداز همدان به‌عنوان باغ‌شهر در افق 1422 شهری درنظر گرفته شده است، تصریح کرد: در این سند شهر همدان محقق‌کننده شهری با سبک زندگی اسلامی ایرانی، سرزنده و با نشاط، تاب‌آور هم‌پای الوند و گسترنده شکوه تاریخی به آینده و شهری دانش‌بنیان، هوشمند با اقتصادی رقابتی مبتنی بر خدمات برتر نظیر گردشگری و صنایع برتر خواهد بود.

 

حمزه‌رستگار با بیان اینکه در این سند اهداف متعالی برای شهر همدان تدارک دیده شده، اظهار کرد: همدان به‌عنوان بوم‌شهری دسترس‌پذیر، زیبا و پاک، آرام و ایمن با فضاهای عمومی متنوع و گسترده و شهری با حکمرانی تراز انقلاب اسلامی با مدیریت شهری خلاق، بهره‌ور و شفاف و شهروندانی قانون‌مند، مشارکت‌جو و مسئولیت‌پذیر تعریف شده است.

 

 

شناسه خبر 75485