شناسه خبر:75346
1402/8/10 12:13:04

فرماندار شهرستان فامنین گفت: پروژه بلاتکلیف مسکن مهر فامنین با اراده دولت مردمی احیا شد.

سیدروح‌الله حسینی ظهر روز گذشته در شورای مسکن فامنین اظهار کرد: پروژه مسکن مهر فامنین 12 سال رها شده و مغفول مانده بود و اراده‌ای برای پیگیری این پروژه نبود، اما در دولت سیزدهم با کمک و پشتیبانی استاندار و مجموعه مدیران استانی، این پروژه احیا شده است.

 

وی ادامه داد: در مسیر احیای این پروژه مسائل و مشکلاتی وجود دارد که نیاز به تصمیم قطعی دارد و با توجه به تحویل فاز اول در آبان‌‌ماه، باید مشکلات و موانع بررسی و حل شود.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان نیز گفت: هدف از این جلسه بررسی موانع و مشکلات این پروژه است که امیدواریم هرچه زودتر به نتیجه برسد.

 

مجید صالحی‌امیر بیان کرد: این پروژه در هیچ زمانی مورد پیگیری نبوده و با زحمات گذشته مدیران استانی پروژه‌ها به سرانجام خوبی رسیده و دیگر بهانه‌ای برای ابتر ماندن پروژه وجود ندارد.

 

مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان نیز گفت: این پروژه بلاتکلیف با اراده استاندار و دولت مردمی و مسئولان استانی، کشوری و شهرستانی احیا شده و هدف حل این مشکل است.

 

مسعود رضایی افزود: باید بدهی‌های قبلی پروژه به بانک تسویه شده و تسهیلات جدید برای پروژه تعریف و پرداخت شود.

 

وی ادامه داد: این پروژه با نظارت نظام مهندسی و گرفتن مجوزهای مربوط به شهرداری باید انجام شود.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان عنوان کرد: کار باید پیشرفت داشته و پروژه متوقف نشود؛ اکنون فرصت از بین رفتن زمان کار نیست و لازم است برنامه زمان‌بندی برای پروژه درنظر گرفته شود.

 

در ادامه این جلسه پیمانکار پروژه مسکن مهر فامنین نیز به ارائه گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته در این پروژه پرداخت و به مشکلات مربوط به این پروژه اشاره کرد.

 

 

 

 

شناسه خبر 75346