شناسه خبر:75282
1402/8/9 12:12:47

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر همدان گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته، پرونده یکی از شهروندان با موضوع تفکیک زمین پس از 30 سال در شهرداری این شهر تعیین تکلیف شد.

اکبر کاووسی‌امید روز دوشنبه اظهار کرد: این پرونده مربوط به دوره شهرداری مرحوم محمد بهنامجو، شهردار وقت همدان بود که تا به امروز بلاتکلیف باقی مانده بود.

 

وی اضافه کرد: پرونده این شهروند درخصوص تفکیک زمین در منطقه آزادشهر همدان بود و با پیگیری‌هایی که داشتیم، در مرحله انجام قرار گرفت.

 

این عضو شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر اینکه پیگیری مطالبات و درخواست‌های مردمی در اولویت قرار دارد، افزود: در حوزه مدیریت شهری با هیچ فردی تعارف نداریم و مطالبه آن‌ها را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

 

وی با ابراز تأسف از طولانی شدن روند انعقاد قراردادها در شهرداری همدان، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بارها درخصوص اصلاح فرآیند انعقاد قراردادها تذکر داده‌ایم.

 

کاووسی‌امید با بیان اینکه برخی مواقع شاهد طولانی شدن رسیدگی به پرونده مردم در شهرداری هستیم، گفت: برخی مراجعه‌کنندگان گرفتار این موضوعات هستند و این مسائل موجب هدر رفتن وقت مردم و درحقیقت حق‌الناس است.

 

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: در مباحث مدیریت شهری با کسی تعارف نداریم و این‌گونه مسائل را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم.

 

وی با تأکید بر اینکه کارمندان شهرداری باید در سرعت بخشیدن به پرونده مراجعه‌کنندگان اهتمام ورزند، افزود: در مواردی مشاهده می‌شود کارمند یک بخش مرخصی‌های متعدد در طول یک ماه داشته و به‌دلیل عدم جایگزینی، کار ارباب رجوع معطل می‌ماند.

 

 

شناسه خبر 75282