شناسه خبر:75068
1402/8/3 12:33:27

سپهرغرب، گروه خبر: معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: 20 هکتار گلخانه در شهرستان همدان در دست احداث بوده و در 6 ماه اخیر نیز مشکل گازکشی 10 گلخانه حل شده است.

اسدالله ربانی‌مهر صبح روز گذشته در جلسه‌ای که با حضور بخشداران همدان و قهاوند، مدیران جهاد، بانک کشاورزی، آب، گاز، منابع طبیعی و مالکین گلخانه‌ها برگزار شد، مهم‌ترین مشکلات گلخانه‌داران را بررسی کرد.معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان در این جلسه اظهار کرد: توسعه گلخانه‌ها مورد تأکید استاندار و از برنامه‌های با اولویت در راستای اشتغال‌زایی و توسعه بخش کشاورزی است.

ربانی‌مهر با بیان اینکه کارهای بزرگی در این حوزه انجام شده است، گفت: در شرایط کم‌آبی، توسعه گلخانه‌ها اقدامی اساسی در اجرای طرح الگوی کشت است.

وی تأمین آب، گازکشی و تسهیلات را سه درخواست اصلی گلخانه‌های همدان عنوان کرد و با بیان اینکه حل این مشکلات به‌صورت ویژه درحال پیگیری است، تأکید کرد: بانک کشاورزی نسبت به ارائه تسهیلات به گلخانه‌ها اهتمام ویژه‌ داشته باشد و اعتبارات بیشتری برای آن‌‌ها جذب کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: 20 هکتار گلخانه در شهرستان همدان در دست احداث بوده و در 6 ماه اخیر نیز مشکل گازکشی 10 گلخانه حل شده است.

شناسه خبر 75068