شناسه خبر:74997
1402/8/2 12:06:24
معاون اقتصادی استاندار همدان تأکید کرد:

لزوم حمایت و تعامل سازنده با فعالین اقتصادی در استان همدان

معاون اقتصادی استاندار همدان بر لزوم حمایت، همکاری و تعامل سازنده با فعالین اقتصادی تأکید کرد.

سیدمجتبی حسینی دوشنبه در دیدار با رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی همدان بر ایجاد ظرفیت‌های دیپلماسی مؤثر برای استان تأکید کرد و گفت: اعزام هیئت‌های تجاری باید با هدف‌گذاری‌های از پیش تعیین‌شده صورت گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه روند مذکور آورده اقتصادی مؤثری برای استان دارد و از سویی قدرت توسعه اقتصادی کشور را نیز افزایش خواهد داد، بر لزوم حمایت، همکاری و تعامل سازنده با فعالین اقتصادی تأکید کرد.

 

معاون اقتصادی استاندار همدان یادآور شد: استاندار و دستگاه‌های اجرایی استان همدان تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات اقتصادی و چالش‌های پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی به‌کار گرفته‌اند که در این راستا احیای بیش از 152 واحد تولیدی راکد و غیر فعال بخشی از این اقدامات بوده است.

 

در ادامه رئیس اتاق بازرگانی همدان نیز ضمن تشکر از تعامل مدیریت استان با پارلمان بخش خصوصی استان، گفت: برگزاری منظم جلسات شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت و انعکاس چالش‌های عمده فعالان اقتصادی، ره‌آورد این تعامل و همکاری دوجانبه بوده است.

 

رحیم مرتضایی به احیای بخش بین‌الملل اتاق بازرگانی در دوره جدید اشاره و اظهار کرد: تدوین اطلس صادراتی استان، اعزام هیئت‌های تجاری به کشورهای هدف، اعزام تیم اقتصادی به چهارمین نمایشگاه تخصصی ایران در سلیمانیه عراق، دیدار با سفیر عراق در تهران، احیای میز مشترک همدان و اسپارتا و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با استان پروهووای رومانی، بخش کوچکی از فعالیت‌های صورت‌گرفته در راستای احیای حوزه بین‌الملل اتاق بازرگانی همدان بوده است.

 

 

شناسه خبر 74997