شناسه خبر:74980
1402/8/1 14:28:42

سپهرغرب-گروه خبر:استاندار کرمانشاه گفت: طرح جامع سامان‌دهی معتادان متجاهر از اسفندماه سال گذشته آغاز و طی آن تعداد زیادی از معتادان جمع‌آوری شده‌اند که این طرح با شروع به‌کار اردوگاه صیانت در شرق استان، وارد مرحله تکمیلی خواهد شد.

محمدطیب صحرایی با سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی (فراجا) درباره تسهیل در ایجاد معابر کولبری مجاز، ضرورت جمع‌آوری سلاح‌های غیر مجاز، جلوگیری از قاچاق کالا، سامان‌دهی معتادان متجاهر و تقویت امنیت مرزهای استان گفت‌وگو و تبادل ‌نظر کرد.
استاندار کرمانشاه در این دیدار مهار آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه سرقت‌های خُرد را از برنامه‌های کلیدی دولت در استان عنوان و اظهار کرد: طرح جامع سامان‌دهی معتادان متجاهر از اسفندماه سال گذشته آغاز و طی آن تعداد زیادی از معتادان جمع‌آوری شده‌ که این طرح با شروع به‌کار اردوگاه صیانت در شرق استان، وارد مرحله تکمیلی خواهد شد.
 
صحرایی افزود: در مرحله نهایی دیگر هیچ معتاد متجاهری در سطح شهرهای استان نخواهیم داشت و طی یک فرآیند زمانی مشخص، این معتادان بهبود یافته و دارای مهارت و شغل خواهند شد.
 
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی در این دیدار عملکرد مدیریت ارشد استان کرمانشاه، فراجا و مرزبانی استان در آیین اربعین حسینی (ع) امسال را قابل تقدیر دانست و از همراهی استاندار کرمانشاه در مدیریت آسیب ‌های اجتماعی، ارتقای امنیت استان و کمک به اجرای برنامه‌های فراجا تقدیر کرد.
 
سردار رضایی همچنین با اشاره به اینکه سلاح گرم در بسیاری از جرایم نقش کلیدی دارد، بر ضرورت جمع‌آوری این سلاح‌ها و جلوگیری از قاچاق آن تأکید کرد.
 
 

شناسه خبر 74980