شناسه خبر:74724
1402/7/24 14:08:21

سپهرغرب-گروه خبر:استاندار کرمانشاه مولدسازی را فرصت مناسبی برای تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار و نیمه‌کاره دانست و گفت: مدیران استان موظفند از فرصت مولدسازی به بهترین شکل استفاده کنند.

«محمدطیب صحرایی» در نشست شورای اشتغال استان در استانداری، مولدسازی را راهکاری برای اجرای پروژه‌های نیمه کاره در سطح استان دانست و افزود: در نشست اخیر با دکتر مخبر معاون اول رئیس‌جمهور بر مولدسازی و تهاتر اموال مازاد به عنوان یک راهکار مناسب برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های نیمه کاره در حوزه‌های مختلف تاکید شد

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اهمیت شهرک‌های صنعتی برای پیشرفت و تعالی استان عنوان کرد: سرمایه گذاری در زمینه ارتقای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی به رشد استان در حوزه‌های مختلف تولید، اشتغال و صادرات کمک می‌کند و جزو اولویت‌های استان است.

صحرایی وی بر اهلیت سرمایه‌گذاران تاکید کرد: زمین‌های شهرک صنعتی باید در چهارچوب یک ضوابط خاص و به افراد دارای اهلیت واگذار شود و در صورت ناتوانی در اجرای پروژه مذکور، این ظرفیت در اختیار دیگران قرار گیرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: در شهرک‌های صنعتی و کشاورزی فاصله میان موافقت‌ها تا اقدامات اجرایی و تحقق اهداف این واگذاری باید، روشن و شفاف باشد.

در این جلسه گزارش توزیع اعتبارات کمک‌های فنی و اعتباری سال 1402 و برنامه توسعه کشت محصولات گلخانه ای و همچنین برنامه توسعه خوشه‌ها و شبکه‌های کسب و کار و گزارش آخرین وضعیت عملکرد تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه سنواتی استان ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

 

شناسه خبر 74724