شناسه خبر:74712
1402/7/24 13:43:51

سپهرغرب-گروه خبر:جشنواره منطقه‌ای گاز و رسانه با حضور استان‌های کرمانشاه، کردستان، همدان، ایلام، لرستان و آذربایجان غربی در استان کردستان برگزار می‌شود.

توفیق مفاخری در خصوص جشنواره منطقه‌ای گاز و رسانه اظهار کرد: فرهنگ‌سازی در مورد مصرف بهینه گاز، استفاده صحیح از گاز طبیعی، اطلاع‌رسانی از خدمات شرکت گاز در استان‌ها و به‌ویژه مناطق مرزی کشور، قدردانی از تلاش‌ها و زحمات خبرنگاران و رسانه‌ها در راستای انعکاس خدمات شرکت گاز و فرهنگ‌سازی در راستای رعایت ایمنی در مصرف گاز، از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی «خبر»، «مصاحبه»، «گزارش»، «فیلم خبری و مستند»، «عکس» و «موشن‌گرافیک» را بخش‌های این جشنواره اعلام کرد و ادامه داد: گاز، مصرف بهینه و صرفه‌جویی، توسعه گازرسانی، گاز و ایمنی، نقش گازرسانی در پیشگیری از تخریب منابع طبیعی و محیط‌زیست، نقش گازرسانی در توسعه صنعت و تولید، محورهای این جشنواره است.

دبیر سومین جشنواره منطقه‌ای گاز و رسانه کردستان بابیان اینکه بخش ویژه نیز «ناترازی تولید و مصرف گاز طبیعی و مصرف بهینه» و «گاز و رعایت الزامات ایمنی» است، عنوان کرد: شرکت در تمام بخش‌های این رویداد رسانه‌ای آزاد است و شرکت‌کنندگان می‌توانند برای هر بخش 3 اثر به دبیرخانه ارسال کنند.

وی ادامه داد: آثاری قابلیت شرکت در این رویداد رسانه‌ای را دارد که از یکم تیرماه 1401 تا 30 آذر 1402 دریکی از نشریات سراسری و استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری منتشر شده باشد.

مفاخری گفت: خبرنگاران متقاضی شرکت در این جشنواره رسانه‌ای می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در سنندج میدان جهاد شرکت گاز کردستان واحد روابط عمومی و یا از طریق پیام‌رسان‌های «ایتا»، «بله» و «روبیکا» به شماره 09183730960 ارسال کنند.

آخرین فرصت ارسال آثار، 10 دی‌ماه 1402 خواهد بود و به صاحبان رتبه‌های اول تا سوم هر بخش، تندیس جشنواره(فقط رتبه اول)، لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

 

شناسه خبر 74712