شناسه خبر:74168
1402/7/10 07:43:57

دادســتان همــدان گفــت: تصمیمگیــری نهایــی در پرونده قضائی بحــران آب همدان با دادسرای تهران است.

حسن خانجانی موقر اظهار کرد: پرونده قضائی بحران آب همــدان پس از انجام تحقیقــات الزم، به لحاظ صالحیت های قانونــی بــه دادســرای تهــران فرســتاده شــده و هرگونــه تصمیمگیری دراینباره با آن دادسرا است.

وی در مــورد کمربنــد شــرقی و غربــی همــدان نیــز گفت: توجــه به دو محور کمربند شــرقی و غربی همــدان ضرورتی انکارناپذیــر اســت؛ بــا ایــن وجود بــه دلیل مختلــف ازجمله انحــراف پیمانــکار و عدم جــذب اعتبــار لازم، کمربند شــرقی چندسالی بلاتکلیف مانده است

. دادســتان همــدان افــزود: کمربنــد غربــی همــدان هــم بــا وضعیــت موجــود تنهــا به شــرط یک طرفــه بــودن امکان بهرهبرداری دارد، وگرنه به یک قتلگاه تبدیل میشود، اما اگر تکمیل شود، به صورت بزرگراه از آن استفاده خواهد شد.

وی بــا گله منــدی مجــدد از عملکــرد جهــاد کشــاورزی در برخــورد با تغییر کاربری و ساخت وســازهای غیر مجاز، گفت: از آنجا که اراضی کشاورزی و باغی استان گستره باالیی دارد، باید نحوه گشــت زنی های جهاد کشاورزی تغییر یابد و در این زمینه میتوانند از پهپادهای شرکتهای دانش بنیان که ابراز تمایل به همکاری کردهاند، استفاده کنند.

شناسه خبر 74168