شناسه خبر:73677
1402/6/27 12:31:16

فرماندار شهرستان بهار گفت: صددرصد روستاهای شهرستان بهار در دستور کار زیر پوشش قرار گرفتن آسفالت و رفع مشکلات این حوزه هستند.

مجتبی فیض‌اللهی یکشنبه 26 شهریورماه در بازدید عملیات اجرایی آسفالت‌ریزی روستای دهنجرد اظهار کرد: دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای برای رسیدگی به روستاهای محروم دارد که توجه به آسفالت خیابان‌ها و معابر این روستاها یکی از موارد تأکیدشده در دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه در همین رابطه در شهرستان بهار نیز طی دولت سیزدهم صددرصد روستاهایی که تاکنون آسفالت نشده‌اند و یا در رابطه با آسفالت دارای مشکل هستند برای رفع مشکل در دستور کار قرار گرفته‌اند، افزود: تاکنون از 18 روستای لالجین تعداد 16 روستا به‌صورت کامل آسفالت‌ریزی شده‌اند.

فیض‌اللهی با اشاره به روستای دهنجرد، تصریح کرد: روستای دهنجرد یکی از روستاهایی است که تاکنون معابر، کوچه و خیابان‌های آن آسفالت نشده و به‌صورت خاکی بوده است که هم‌اکنون برای آسفالت معابر این روستا سه هزار تُن آسفالت به میزان 21 هزار متر مربع درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برای نخستین‌بار معابر و کوچه‌های این روستا آسفالت‌ریزی می‌شود، یادآور شد: تاکنون 50 درصد عملیات آسفالت‌ریزی این روستا انجام شده است و همچنان ادامه دارد.

 

شناسه خبر 73677