شناسه خبر:73576
1402/6/21 13:22:25
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری:

خودسازی عامل موفقیت شهیدمدنی و ماندگاری تفکر او شد

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری خودسازی را عامل موفقیت و ماندگاری تفکر شخصیت‌هایی مانند شهیدمدنی عنوان کرد و گفت: باید چراغ مکتب جهاد ‌و شهادت را روشن نگاه داریم تا اخلاص، شجاعت و ایثار شهدا از یادها نرود.

آیت‌الله سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی ظهر روز گذشته در مراسم بزرگداشت شهیدمدنی که در منزل ایشان برگزار شد، با بیان اینکه خدا را شاکریم ما را در زمانی خاص یعنی حکومت جمهوری اسلامی قرار داد، اظهار کرد: این دوران افراد بزرگی صادقانه بر عهد الهی خود ایستادند و حتی برخی بر سر این عهد جان باختند.

وی خودسازی را عامل موفقیت و ماندگاری تفکر شخصیت‌هایی مانند شهیدمدنی عنوان کرد و گفت: وظیفه ما این است که چراغ مکتب جهاد ‌و شهادت را روشن کنیم تا اخلاص، شجاعت و ایثار شهدا از یادها نرود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اینکه برای پیشرفت در هر کاری باید خودسازی کنیم، ادامه داد: تا چنین روحیه‌ای نداشته باشیم و یا این روحیه را تقویت نکنیم، به نتایج بزرگی دست نخواهیم یافت.

وی با تأکید بر دل نبستن به دنیا و ساده‌زیستی، آن را منش بزرگانی چون شهیدمدنی دانست و گفت: شهادت افرادی مانند شهیدمدنی سبب مشخص شدن خباثت باطن منافقین و کنار زدن آن‌ها توسط مردم شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان نیز راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن را حرکت در مسیر شهدا دانست و با بیان اینکه راه شهادت و عاقبت‌به‌خیری ما و نسل ما نیز راه شهدا است، ابراز کرد: باید سیره شهدا را به نسل جدید و فرزندانمان منتقل کنیم.

حسن رضانیا تأکید کرد: دشمن زیرساخت‌های اجتماعی و فرهنگی ما را هدف قرار داده و می‌خواهد برای موفقیت توطئه خود، بنیان خانواده را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه دشمن مناسبت‌هایی مانند غدیر، محرم و اربعین را نشانه گرفته است، بیان کرد: امسال در استان با برپایی 150 موکب میزبان بیش از سه میلیون زائر بودیم که نشان از ظرفیت بالای فرهنگی استان دارد.

 

شناسه خبر 73576