شناسه خبر:73347
1402/6/14 10:34:50

سپهرغرب، گروه خبر: معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان همدان از اسکان 285 زائر اربعین حسینی در پایگاه‌های هلال‌احمر خبر داد.

فضل‌الله کلهری صبح روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به‌منظور بررسی تجهیزات پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و همچنین روند ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، بازدید از چند پایگاه صورت گرفت‌.

وی ادامه داد: در این بازدید که مسئولان واحدهای معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان همدان نیز حضور داشتند، از پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای فرسفج، گنجنامه، آورزمان، قلعه قباد و تجرک بازدید شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان همدان با بیان اینکه بازدید از پایگاه‌های امداد جاده‌ای مستمر خواهد بود، گفت: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به زوار اربعین و هم‌وطنان از تمام پایگاه‌های استان به‌صورت سرزده بازدید خواهد شد.

وی اضافه کرد: از ابتدای برنامه پیاده‌روی اربعین حسینی تاکنون بیش از 285 نفر از زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) در پایگاه‌های جاده‌ای استان اسکان داده شدند.

کلهری خاطرنشان کرد: با توجه به بازگشت زوار به کشور و حجم ترافیک و تردد مسیرها، جمعیت هلال‌احمر استان با آمادگی کامل و با تمام توان و ظرفیت خود در خدمت مردم و زوار اربعین حسینی خواهد بود.

شناسه خبر 73347