شناسه خبر:73285
1402/6/12 09:54:27

امام‌جمعه همدان با بیان اینکه دستگاه‌ها مشکلات موجود بین خود را هرچه سریع‌تر برطرف کنند، گفت: امروز مسئولان و متولیان در این مکان جمع شده‌اند تا مشکلات مردم اهالی کوی کوثر که با دغدغه‌مندی حل می‌شود را برطرف کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در راستای بررسی مشکلات اهالی کوی کوثر همدان پس از مطالبه‌گری در خطبه‌های نماز جمعه که پیرو حضور میدانی خود و ملاقات‌های مردمی انجام شد، ظهر گذشته با همراه کردن مسئولان و متولیان مرتبط با این مشکل، از نزدیک در محل حاضر شد و به بررسی شرایط موجود پرداخت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در این بازدید اظهار کرد: در درجه نخست باید از اهالی منطقه تشکر کنیم که این سختی‌ها را تحمل کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان دغدغه حل مشکلات مردم را دارند، یادآور شد: پخش کلیپی از مشکلات اهالی این منطقه در نماز جمعه نیز به‌علت آن بود که حرف و درد دل مردم به گوش مسئولان رسانده شود.

امام‌جمعه همدان با بیان اینکه حل مشکل این منطقه توسط مسئولان پیگیری می‌شود، گفت: متأسفانه برخی مشکلات قانونی در این زمینه وجود داشت که باعث شده است کار عقب بیفتد؛ اما نباید اجازه دهیم مشکلات قانونی زندگی مردم را مختل کند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها مشکلات موجود بین خود را هرچه سریع‌تر برطرف کنند، اظهار کرد: امروز مسئولان و متولیان در این مکان جمع شده‌اند تا مشکلات مردم اهالی کوی کوثر که با دغدغه‌مندی حل می‌شود را برطرف کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شعبانی‌موثقی افزود: امروز باید به یک جمع‌بندی برسیم و در بخشی از مشکلات فنی نیز نیازمند آینده‌نگری هستیم و این موارد باید با نظر کارشناسی حل شود.

وی با تأکید بر اینکه نمی‌شود به مردم گفت مشکل هست و شما تحمل کنید، اظهار کرد: شهردار همدان در این‌جا بین مردم حضور دارد و تعهد می‌دهد در اسرع وقت کار را شروع کند.

امام‌جمعه همدان با بیان اینکه آبفا، فرمانداری و شهرداری با استفاده از ظرفیت کارشناسان خود هرچه سریع‌تر مشکلات این منطقه را حل کنند، یادآور شد: با درنظر گرفتن معضلات احتمالی که شاید در آینده ایجاد شود، باید دغدغه اهالی برطرف شود.

وی تصریح کرد: شرایط این محل هم ازنظر بوی نامطبوعی که وجود دارد سخت است و هم وجود برخی حیوانات، باعث اذیت مردم می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه هرچه زودتر باید کار شروع شود، گفت: اگر منعی وجود دارد، باید امروز به‌صورت صریح به مردم گفته شود و اگر قرار است حل شود که باید حل شود، ضروری است هرچه زودتر کار شروع شود.

گفتنی است؛ پس از حضور در منطقه کوی کوثر، امام‌جمعه همدان به همراه مدیران شهری، در منطقه شهرک فرهنگیان که با مشکلی مشابه منطقه کوی کوثر روبه‌رو هستند، حاضر و خواستار توجه و حل مشکل ساکنین این مناطق شد.

 

شناسه خبر 73285