شناسه خبر:73185
1402/6/9 12:20:40
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان خبر داد:

آغاز موج نخست بازگشت زوار اربعین حسینی از سمت مرزهای مهران و خسروی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به ترافیک نیمه‌سنگین محورهای همدان، گفت: موج نخست بازگشت زوار اربعین حسینی از مرزهای مهران و خسروی آغاز شده است.

مهرداد آهکی ابراز کرد: تمهیدات و هماهنگی‌های لازم برای بازگشت زائران اربعین حسینی پیش‌بینی شده است و از همه زوار گرامی که با خودروی شخصی درحال بازگشت هستند، خواهشمندیم به‌هیچ‌وجه با حالت خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنند و حتماً در مکان‌هایی که پیش‌بینی و جانمایی شده است، استراحت کوتاهی داشته باشند و بعد به مسیر خود ادامه دهند.

وی یادآور شد: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب و همچنین استراحت کوتاه زوار اربعین حسینی 42 باب مجتمع خدماتی رفاهی، 25 باب راهدارخانه، 100 عدد پارکینگ حاشیه جاده‌ای و یک طرح پویش راه نجات در محورهای استان همدان پیش‌بینی شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه استان همدان بین استان‌های مرزی و مرکزی کشور قرار گرفته است، گفت: اکثر زائرین در حین بازگشت از مرزها با حالت خستگی وارد محورهای همدان می‌شوند که این امر مستلزم جانمایی محل‌های مناسب برای استراحت، استقرار گشت‌های راهداری و پلیس راه است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در پایان اظهار کرد: 50 گروه گشت راهداری همراه با تیم‌های پلیس راه، هلال‌احمر، اورژانس و غیره در محورهای استان همدان تا پایان ایام اربعین حسینی به‌صورت مستمر در خدمت زوار و کاربران جاده‌ای خواهند بود.

 

شناسه خبر 73185